• Änglatuss

    är de nån som varit på sibylle och inte sett könet?

    på bebisen??
    och fått åka hem lika ovetande som man va då man kom dit??

  • Svar på tråden är de nån som varit på sibylle och inte sett könet?
  • Änglatuss

    inte jag heller och de verkar som om alla som läst detta har fått veta eller så är alla nyfikna som vanligt *S*

  • MAMMA 1980

    Jag har varit där...doktorn sa att kommer de ut någe annat än en kille så har de varit könsbyte i magen...fniss!!!

  • Änglatuss

    yollis

    man kan få allt på film bara man har med sig en vhs som jag förstått de på!

  • Änglatuss

    vi är lite gammalmodiga, men de vore kul att få de på dvd, hört om en som fick de så man kan ju ha med sig båda

  • Mama Law

    jaja jag ger mig till känna tjuvläser och lämnar inga spår... här är en till som ska till sibylle i februari och kolla kön fick se kön nu i onsdags då i vecka 19 och då ska det va en tjej enligt det ul men vill gärna kolla upp det igen så man är säker när man väl ligger på förlossningen.... när jag va på ul i onsdags och fick se könet så va det precis som att se en tjej mellan benen (vilket jag nog gjorde med)... men har ingen aning om hur det är om dom inte ser om man får komma tillbaka och kolla igen eller hur det är?!

  • Änglatuss

    tettesnutt komma tillbaka på sibylle menar du?
    nä de tror jag inte du betalat, 260 kr, får veta eller inte veta, inspelad på vhs om du vill för 50 kr extra och bilder om du vill ha för typ 30 kr.. men jag tror inte att man får komma tillbaka till sibylle.. om de inte skulle se, man har nog haft sin chans! eller ah de kanske inte va de du fråga *S*

  • Mama Law

    har hört nånstans förut att man fått komma tillbaka senare om man inte sett men sånt ändras säkert... sen kommer jag ju för den delen inte ihåg vart det va heller så va det med det minnet

  • Änglatuss

    aha okey, vore ju för väl! fast nu när du säger de så, vet jag en tjej som vart erbjuden de fast hon bodde så långt bort så hon tacka nej, men jag vet inte om de va på sibylle eller nån annan klinik!

  • Mama Law

    Jag skulle bli riktigt besviken om jag inte kommer kunna se när jag ska dit och ska åka min nästan 50 mil hem igen då skulle det nästan finnas en garanti för att man får komma tillbaka för ett till försök!

  • vår andra

    Jag vet en som dem inte såg på och hon fick komma tillbaka efter några veckor, men det gick inte att se då heller för hon knep ihop benen så
    Det var en liten tjej i magen i alla fall den gången.

    När jag var där, var det inga som helst problem för Stein Olsen att se att det var en liten pojke

    Ska dit nu igen i januari.

  • anza

    På min kompis såg inte Stein vilket kön det var vid första besöket. Fick komma tillbaka 3 veckor senare men han såg inte då heller (han vill tydligen vara minst 99% säker för att säga nått). Han sa att han kunde ana, men var inte säker. Hon fick pengarna tillbaka också.

  • Änglatuss

    tjhooo, ska iaf försöka få dr ohlsen att se, hoppas jag inte gör de försent bara.. :-9

  • vår andra

    Det var bara han som kunde se trots att han visade oss en tydlig bild och då kunde jag väl kanske ana

Svar på tråden är de nån som varit på sibylle och inte sett könet?