• Anonym

är jag bi?

Drömmer om tjej sex på natten det kommer spontant i mina drömmar då och då.
    Är jag bisexuell? Drömmer att tjejen sätter på mig med strap-on och att hon försöker kyssa mig på en konsär på toalett i bakgrunden, jag har aldrig varit med en tjej men vad tror ni  är jag bi? 

• Svar på tråden är jag bi?
  • Anonym (skit i stämpeln)

Du är en tjej som ibland drömmer om tjejsex. PUNKT. Inget fel med det. Du är varken hetero, bisexuell, grön, gul eller blå. Du är DU. Njut av att du har härliga drömmar istället. =)

• Anonym

Måste du veta om du är bi?

Lev ut dina drömmar, försök träffa en tjej och se om de klickar... Eller bara exprimentera lite.. 

• Anonym (ohetero)

När jag växte upp sades det alltid i frågespalter osv att "bara för att man blir kär i en av samma kön eller fantiserar om en av samma kön betyder det inte att man är homosexuell, det här är vanligt när man är tonåring". Därför trodde jag att jag måste vara helt normal=hetero. Tog ååååår att fatta att de där känslorna och tankarna och drömmarna betydde något. Numer gift med en av samma kön och äntligen supernöjd! Så jag tycker att du skall dejta lite tjejer, gå på tjejställen osv. Du har inget att förlora! Det kan inte bli värre än att du börjar drömma om killsex!! Flört

Svar på tråden är jag bi?