Blivit avstängd från a-kassan :(
Är jätteorolig...
Idag fick jag brev från arbetsförmedlingen att jag blivit avstängd från a-kassan..Jag har en handlingsplan och enligt den skulle jag hört av mig förra veckan. Men jag hörde av mig redan 17 oktober och pratade med en kille där och pratade om studier, jobb och utv garantin jag förklarade hur min arbetssituation såg ut just då m.m...och tog det som ett samtal att höra av mig till kundtjänst.
Förra veckan däremot så låg jag inne med mitt barn på sjukhus då han var jättedålig och låg med dropp vilket jag har läkarintyg på eftersom jag behövde tillfällig föräldrapenning.
Nu ska jag till arbetsförmedlingen imorgon och förklara vad som hänt tror ni dom kommer förstå eller vara benhårda..jag är jätteorolig...Jag ringde kundtjänst idag och hon sa att jag borde åka dit så som imorgon och förklara och ta med brevet om avstängning.. Hon kunde också se på datan att jag ringt in den ?
17 oktober. Hon sa att om dom inte går med på att ta bort avstängningen så blir det soc jag får gå till.....
Vad tror ni..?Någon som varit med om liknande?
Jag har ju ringt den 17 okt...imorse ringde jag också kundtjänst då visste jag ingenting om avstängningen men handläggaren i telefon säger ingenting om det...?????