IKEAs tapeter
Vi var på IkEA i dag och i ett av deras "uppbyggda" vardagsrum satt en super snygg tapet på en fondvägg.
jag undrar om någon vet i fall IKEA kanske har någon speciell leverantör (märke) till sina tapeter???
Vill ha vill ha!
Vi var på IkEA i dag och i ett av deras "uppbyggda" vardagsrum satt en super snygg tapet på en fondvägg.
jag undrar om någon vet i fall IKEA kanske har någon speciell leverantör (märke) till sina tapeter???
Vill ha vill ha!
inte en aning men fråga de som jobbar där de kan säkert hjälpa dig
Ring varuhuset. De var jättevänliga när jag ville ha tag i en gran jag såg där. Att sedan rätt person int evar inne och jag inte orkat ringa igen är en annan femma
Ikeas dekoratörer tar tapeter varifrån de vill - när jag jobbade där blev det oftast tapet/målerifirman som låg i närheten, för enkelhetens skull. Vi valde olika märken etc. efter vad som passade rummet vi byggde just då, bäst.
Däremot så vet dekoratören som skapat rummet givetvis vilken tapet det är han/hon har valt - så ring till varuhuset en vardag på kontorstid och be att få tala med dekoratörerna!
okej, tack för era svar!
När vi var på Ikea och kollade in kök för ett par år sedan så satt det faktiskt en liten infolapp på väggen vid respektive "rum" där det stod t ex vilket kakel och väggfärg de använt sig av. De angav både varunr. och märke kommer jag ihåg. Himla smart måste jag säga!
Ring och fråga!
vilket ikea var det??
vi använde oss av en färg som ikea hade på en av sina vägar , på vägen där hängde det en liten lap med var det var för färg ochexakt vilket nummer den har , har du kollat vägen med din tapet ? annars vet de som jobbar de säkert
Vi kommer förmodligen åka till IKEA igen ganska snart, ska kolla in vägen annars hör jag med personalen.
Isolan: Det var på IKEA i Linköping.