• Anonym (undrande)

Någon som har haft nåt liknande??

Jag har en lite lustig fråga.
    När jag och min sambo har sex så blir de som vita "bollar" som kommer från mej.
    Det känns ofräscht och jag undrar vad det kan vara. Har han använt händer/fingrar så kan de vara precis fullt på dom!!
    Yssa! Nån som känner igen detta??
    De e inte så varje gång.

• Svar på tråden Någon som har haft nåt liknande??
  • Anonym

Det är väl helt vanligt slidsekret som utsöndras när du blir upphetsad.

• Anonym

Hmmm funderar på om det kan vara så att du har tjockflytande flytningar? det kan klumpa sig som små bollar..... Tex om man har en svampinfektion kanske...

• Anonym (funderar)

slidsekret vid uphetsning blir väl itne klumpigt.. vad jag vet är det glansigt o trådigt som vid ÄL.....

Tror mer på det där med mer grynig tjockflytande flytning...... Men vet inte om det är något som är fel för att man har det?

• Anonym (?)

tror att det kan bli så om man inte är helt "ren" inte nu att du e smuttsig men att det kan bli så om man kombinerar mycke flytningar med att man kasnke inte duschat och tvättat sig ordentligt just den dagen?

• Anonym

Flytningar kan ju vara klumpiga (men ändå friska), och de kommer ju ut vid eventuell upphetsning.

• Anonym (undrande)

Mmm,,,,tack för svaren!!
    Om jag ska beskriva de närmre så kan man jämföra de me blött toapapper....
    Låter inte så nice men de e precis så de ser ut,,,,,,kritvitt!
    Ja kan inte komma på att de skulle vara i samband me att jag inte har duschat just den dagen däremot så tror jag att jag "gnor" lite väl mycke som jag e medveten om att man inte ska,,,,,,men de bara blir så ändå.

• Anonym

Det är inte stelnat slidsekret? Eller det är stelt redan när det är "färskt" så att säga?

• Anonym (funderar)

Jag har haft en del besvär med svamp i underlivet.... o då blir mina flytningar gryniga o tjocka... har också upplevt såna där "toapappersklumpar" just vid sex... inte alls kul!

Kolla upp det om du är osäker... säkert inget farligt, men inte så kul....

• Anonym (undrande)

Jo,funderar oxå på om det är tjock "färskt"
    Jag är inte speciellt orolig så men nyfiken och tycker väl inte att de känns sådär trevligt att se :(
    Funderar,,,,,,,,,Har dina "toapappersklumpar" försvunnit av sej självt?

• Anonym (funderar)

Hmmm kommer knappt ihåg... det var mest förr jag hade det. På den tiden preparerade jag mig med alla möjliga svampmediciner tills en läkare rent av konstaterade att jag hade problem hy... psoriasis mm, o därav min klåda... så nu sköljer jag enbart med vatten när jag duschar o smörjer med en fet kräm då o då..... o det har funkat rätt bra.. har inte haft de där tjocka flytningarna på länge....

Men prova o behandla med en vagitoria pevaryl eller canesten... det är ju helt ofarligt o hjälper det så hjälper det....

Jag läste även o bakteriell vaginos här på fl o tänkte att hmm det där liknar ju mycket det där jag haft.... så jag sökte för det o konstaterades att jag hade det... behandlade mig för det...

Inte fel att kolla upp..... men testa med nått receptfritt först?

• Anonym (undrande)

Mmmm....tack!
    Jag testar det i första hand!

Svar på tråden Någon som har haft nåt liknande??