• Radioactiive

Vad har ni alltid med er i väskan?

Vi tjejer har oftast en väska över axeln varje gång vi går utanför dörren.
    Vad har ni i eran väska som alltid ligger där som aldrig lämnar er väska?
    Vi proppar våra väskor med alla möjliga ting "som kan vara bra att ha" där.
    Så tjejer vad har ni i era väskor?

I min väska har jag:
    Plånbok, nycklar, headset, penna, tamponger, snus och mobilen.

• Svar på tråden Vad har ni alltid med er i väskan?
  • whitetrach86

plånbok, nycklar, tampong, deo.. skulle kunna ha mobilen i väskan men då skulle jag troligen aldrig höra att det ringer Tungan ute

nu även en nödfalls blöja och byxor till dottern Glad 

• Emmi27

Det enda som aldrig lämnar väskan är lypsylet. Allt annat åker i och ur beroende på om jag använder väskan eller inte.

• Radioactiive
    whitetrach86 skrev 2011-11-10 00:29:37 följande:
    plånbok, nycklar, tampong, deo.. skulle kunna ha mobilen i väskan men då skulle jag troligen aldrig höra att det ringer Tungan ute

nu även en nödfalls blöja och byxor till dottern Glad 
    Haha inte jag heller, den ligger i ett ytterfack plus har en inställning så de låter mer om den ligger i väskan Glad
    Kul å se lite, alla har ju så olika saker i väskan.
  • Radioactiive
    Emmi27 skrev 2011-11-10 00:31:49 följande:
    Det enda som aldrig lämnar väskan är lypsylet. Allt annat åker i och ur beroende på om jag använder väskan eller inte.
    De enda som åker ur min är snus och mobil. Allt annat åker aldrig ur väskan :P
  • Miranda71

Plånbok,läppstift,mobil,penna,liten block ifall man behöver det,näsdukar  alltid bra o ha

antibacteriaservetter :),hårborste,ectttt Skrattande 

• Radioactiive
    Miranda71 skrev 2011-11-10 00:35:57 följande:
    Plånbok,läppstift,mobil,penna,liten block ifall man behöver det,näsdukar  alltid bra o ha

antibacteriaservetter :),hårborste,ectttt Skrattande 
    Alltid bra att ha med antibakteriella servetterSkrattande
  • Vanilla ice queen

Jag har alltid med mig, plånbok, nycklar, mobil, mobilladdare, hörlurar, läppglans, 8-hourecreame, handkräm, sb12tuggumi och tandpetare.

• Vanilla ice queen

Glömde ju, atarax och imigranspray (medicin, hårborste, samt niveas ansiktsservetter och Apotekets intimserveter.

• Emmi27

Jag har typ inte så mycket i väskan när jag har den. Enda anledningen till att den är i den storleken som den är, är för att jag måste få plats med en bok. Gillar inte att ha en massa skit som bara ligger, räcker med att man ändå måste gräva runt för att få fatt i de få saker som faktiskt ligger där haha.

• Emmi27

Vad irriterande, varför går det inte att citera på mobilen.

• Grey Lady

ingenting förutom pengar o kontokort, id kort. en liten lätt väska är det :)
    men i jackan har jag alltid lypsyl, servett, läkerol. 

i jobbväskan har jag mer: tandkräm, mellanrumsborste, smink, diadem, nagelsax, penna, papper,halstabletter, en bok, frukt m.m...  

• Veritas18

Filofax, korthållare, jobbmobilen, cigaretter, tändare, headset, vaselin, nycklar, smink (concealer, mascara, ögonfransböjare och kajalpenna) matlåda, diverse kvitton och småmynt.

• madeleine82

snus,nycklar,busskort,korthållare,,mobil,tuggummi,en binda,parfym,artarax,theralen,alvedon,reni,nässpray och inderal(tar medicinerna etc vääääldigt sällan dock) och flera presentkort på skor och vattenflaska.

• lillabambi

Plånbok,lipsyl,mobil,snus,tamponger, penna,almenacka och nycklar 
    Snus och mobilen åker såklart ur och i :P   

• Radioactiive
    lillabambi skrev 2011-11-11 14:58:43 följande:
    Plånbok,lipsyl,mobil,snus,tamponger, penna,almenacka och nycklar 
    Snus och mobilen åker såklart ur och i :P   
    Ja de klart snusen och mobilen åker ur å i, kan ju inte ligga där en hel dag å skrika ;D
  • lillabambi
    Radioactiive skrev 2011-11-11 16:04:09 följande:
    Ja de klart snusen och mobilen åker ur å i, kan ju inte ligga där en hel dag å skrika ;D
    nej menar det ;)
  • Kicki85

Tamponger, plånbok, handcreme, lypsyl, mobil, hörlurar, spegel, nagelfil, cigaretter, tändare, penna, våtservetter, servetter, tuggummi, hårborste, FIshermans friend, nycklar

Svar på tråden Vad har ni alltid med er i väskan?