• MadeByMum

Sälja barnkläder via homeparty, vilket märke?

Jag skulle vilja börja sälja barnkläder, som homeparty försäljare. Men jag hittar inget märke jag tycker om!
    Jo, Pomp de lux, men dom har skit dåliga avtal, sälja bara 10 v om året för 15% sedan tar dom kunden via hemsidan....

Några tips på kläder, gärna i samma stil.

• Svar på tråden Sälja barnkläder via homeparty, vilket märke?
  • MadeByMum

Tack. Jo dom var helt ok, men inte min smak tyvärr...
    Finns det verkligen inga mer förslag.
    Snälla...

• Adamama

Pomp de lux har verkligen fina kläder! Vet inte vad som påminner om det. Av ovan nämnda alternativ gillar jag Meandi. Men Lingon och Blåbär är hemska. Så sjukt präktiga. Blä.

♥ tvåbarnsmamma på god väg att bli trebarnsmamma ♥
  • MadeByMum

Nee, jag gillar inget av dessa märken...
    Jag är inte sportig o "inte tokrolig".

Mer bohem hållet...

Har även tittat på Lucky Ellen, men nej inte rickigt lika bra...

Mer hjälp!!!

• Trinidad

Jag jobbar med Aloevera produkter och tycker att det är jätte kul, du vill ju jobba med kläder.. Jag får runt 30% på allt jag säljer och har inget köpkrav, eller minikrav.. Hade aldrig börjat sälja om jag inte tyckte om produkterna. Och i alla fall i mitt team, har vi skoj och puschar varandra frammåt.. Hoppas att du hittar ngt märke du fattar tycke för

Kram Anna

• MadeByMum

Är det någon som vet något om klädmärket Malou Barre??
    Får ingen kontakt med dom...

• Cotton77

Hejsan! Jag har hittat en jättebra lista över barnkläder! Där finns massor av affärer, recensioner och gud vet allt!

Just ja var nära att glömma att skriva att de har en lista över ekologiska babykläder också, kolla in den det är verkligen i ropet att sälja dem!

Svar på tråden Sälja barnkläder via homeparty, vilket märke?