heartofgold skrev 2011-11-10 11:41:53 följande:
tack för era svar :).
Xqin: Länkade fungerade tyvärr inte, hur bred är den?
Pia och Elna: Hade du hellre valt en annan vagn om du hade köpt en annan idag? Vi har inte en jättestor kombi, men om man har den på höjden så kanske det funkar bättre?
Jag bor i Sthlm och vill inte ha en bred syskonvagn, Bugaboon går bort eftersom jag tycker det är för mycket pengar för en vagn. Dom där vagnarna som barnet sitter på rad verkar tunga att lyfta upp på trottoarkanter och i bussar.
Jag hade nog inte valt någon annan då jag som du inte tycker att Donken riktigt är värd sitt pris. Det var den eller UJn som var valet för mig. Jag vill ha sida vid sida då jag tycker barnen sitter bättre och båda ser ut bra. Jag tar mig verkligen runt överallt med den och som du tänker på så kan man rätt lätt ta sig över kanter, upp på bussar m.m. den är också super i skog och ojämn mark så det kan nog vara bra till vintern.
I vår mercedes så var vagnen för lång så den fick ligga snett uppe på nackstöden för att få plats och det resulterade då i att hela bagaget verkligen var fullt och det var tungt att lyfta den otympliga vagnen på det sättet.
Jag kom över min begagnad till ett väldigt bra pris och kunde om jag ville nog sälja den utan förlust och byta men nej jag behåller den