Här är ditt kylskåp svt
Ny serie på svt 1
Ny serie på svt 1
Uj, Carola hade ju inte alls sådär perfekt hemma. Bohemiskt. Och hon är inte superpedant. Utgångna varor både hit och dit. Så använder de en grädde som är mögel i i botten. Hon är DÅLIG på att slänga gamla varor ju
En ett års för gammal gåsleverpastej.
Du måste ju rensa kylskåpet Carola!
Nu har jag inte tittat på det programmet, men det låter ganska tråkigt att veta vad folk har i sina kylskåp.
Lite tråkigt är det. Men jag tyckte det var intressant att komma hem till Carola. Har aldrig varit där. Och hon verkade ganska bohemisk tycker jag. Hade jag inte väntat mig.
Runar ska väl vara sådär jätteexklusiv. kanske en förklaring till att det inte höll då...
Här är ditt kylskåp svt
Har inte sett den nya serien men gillade den gamla versionen med Jan Boris-Möller. Han kunde laga tre-rätters på ett äpple och en flaska ketchup.
Mvh
Synd att de gamla klassikerna inte blir lika bra som man minns dem dock.
Hur gör de egentligen programmet? Dyker de bara upp spontant hos en kändis och hoppas på att bli insläppta eller är allt planerat i förväg? Om alt.2 varför hade hockeykillen ingen mat hemma och varför hade Carola en massa utgångna varor? Jag är väldigt nyfiken på hur det går till?