• Suck och suck

Här är ditt kylskåp svt

Ny serie på svt 1

• Svar på tråden Här är ditt kylskåp svt
  • Suck och suck

Uj, Carola hade ju inte alls sådär perfekt hemma. Bohemiskt. Och hon är inte superpedant. Utgångna varor både hit och dit. Så använder de en grädde som är mögel i i botten. Hon är DÅLIG på att slänga gamla varor ju
    En ett års för gammal gåsleverpastej.
    Du måste ju rensa kylskåpet Carola!

• pluvdo

Nu har jag inte tittat på det programmet, men det låter ganska tråkigt att veta vad folk har i sina kylskåp.

• Suck och suck

Lite tråkigt är det. Men jag tyckte det var intressant att komma hem till Carola. Har aldrig varit där. Och hon verkade ganska bohemisk tycker jag. Hade jag inte väntat mig.
    Runar ska väl vara sådär jätteexklusiv. kanske en förklaring till att det inte höll då...

• Hermioney
    Suck och suck skrev 2011-11-10 23:53:19 följande:

Här är ditt kylskåp svt

Ny serie på svt 1
    oj vad oerhört ointressant
  • MrM

Har inte sett den nya serien men gillade den gamla versionen med Jan Boris-Möller. Han kunde laga tre-rätters på ett äpple och en flaska ketchup.

Mvh 

• Hermioney
    MrM skrev 2011-11-11 00:18:16 följande:
    Har inte sett den nya serien men gillade den gamla versionen med Jan Boris-Möller. Han kunde laga tre-rätters på ett äpple och en flaska ketchup.

Mvh 
    hahaha
  • Suck och suck
    MrM skrev 2011-11-11 00:18:16 följande:

Mvh 
    Jamen det var ju DET som var roligt, nu minns jag. Nä, jag har inte ens orkat titta på hela programmet med Carola, men jag tyckte ändå det var roligt att kommentera just Carola.
  • Suck och suck
    Hermioney skrev 2011-11-11 00:16:25 följande:
    oj vad oerhört ointressant
    Vad är det annars för fel att de dammar av gamla klassiker. Var du måhända för liten när den förra omgången sändes?
  • Suck och suck

Synd att de gamla klassikerna inte blir lika bra som man minns dem dock.

• Kinya

Hur gör de egentligen programmet? Dyker de bara upp spontant hos en kändis och hoppas på att bli insläppta eller är allt planerat i förväg? Om alt.2 varför hade hockeykillen ingen mat hemma och varför hade Carola en massa utgångna varor? Jag är väldigt nyfiken på hur det går till?

Svar på tråden Här är ditt kylskåp svt