• Anonym (Vet inte!)

Vad är BUTTPLUGG och hur används den?

Ja, som rubriken lyder. Vad gör man med den. När använder man den, under sexakten, när man onanerar? Mitt intresse för sex har verkligen fått ett lyft i och med att jag träffat en man som älskar sex :) Vill prova massa nytt.

• Svar på tråden Vad är BUTTPLUGG och hur används den?
  • slinkywookie
    Anonym (Vet inte!) skrev 2011-11-11 12:57:31 följande:
    Ja, som rubriken lyder. Vad gör man med den. När använder man den, under sexakten, när man onanerar? Mitt intresse för sex har verkligen fått ett lyft i och med att jag träffat en man som älskar sex :) Vill prova massa nytt.
    Google....?
  • Anonym (NappTotte)

Det är en sexleksak som används som en napp för vuxna, företrädelsevis kvinnor.
    Användandet går till så att du stoppar den  i munnen och suger på den under samlag. Av namnet att döma så måste den ha varit inne i anus först, dvs du stoppar in den i ditt anus, sedan tar du ut den och använder den som napp. Något annat användningsområde är inte möjligt med denna typ av vuxenleksak, därför är den rätt begränsad i sin funktionalitet.

• Anonym

Nää inte napp man skall ha den i anus hela tiden.. Vet  dock inte om den bara skall sitta där eller  om något mer skall göra hihi

• Anonym (Vet inte!)

Tack för hjälpen då (not)! Googla, ja du man hittar bara produkten sas!

• kellikopter

Ja du tycker du inte får några tips från ordet RÖVplugg? :p

Men det är som straight arrow säger,
    men den kan även sitta kvar under hela samlaget utan att man rör den för att stimulera anus..

Och om du googlar "buttplugg användning" så hittar du visst hur den används.

• Tom Araya

Även om den GÅR att föra ut och in är den utformad huvudsakligen för att föras in och sitta där en stund under tiden man gör annat skönt.
    Vill man ha mer ut-och-in i baken kan man skaffa en liten slät stav istället. Det finns även speciella sådana med eller utan vibrator för anal stimulans.

Svar på tråden Vad är BUTTPLUGG och hur används den?