• Mirris

X-box och Skylanders... hur byter man språk till Svenska??

Snälla HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!

När vi köpte Skylanders för några veckor sen så hade jag ingen aning om att det gick att välja SVENSKA när man installerade det. Det brukar ju lixom sällan vara så

För ett tag sen så var sonen hos sina kompisar som oxå köpt samma spel.. o dom har det så att alla pratar svenska! Nu vill såklart sonen också ha det så.. och mamma med för jag är så less på att översätta

Men hur jag än trycker o pillar så hittar jag ingen inställning där man kan ändra spraket!!!! Är det nån som vet?.. vill helst inte radera o börja om.

• Svar på tråden X-box och Skylanders... hur byter man språk till Svenska??
  • Mirris

Finns det verkligen ingen som vet... jag har googlat o googlat, men hittar nada

• Mirris

TJOOOHOOOOOOOO... jag gjorde det.. otekniska jag gjorde det :) Nu är alla glada här!!

• Mirris

Hihi.. jag vet inte.. det var nåt med "settings" i själva x-boxen... jag minns inte hur jag bar mig åt. Fick hålla på länge innan jag hittade rätt.

• Bästamorsan

Ah detta spel vill jag köpa!
    Tips på var det finns till okej pris??
    Och om det är bäst till xbox eller wii? 

• fej
    Mirris skrev 2011-11-12 15:25:39 följande:
    Finns det verkligen ingen som vet... jag har googlat o googlat, men hittar nada
    hur gjorde du

• Aniiee
    fej skrev 2013-11-11 14:19:27 följande:
    hur gjorde du

Man måste gå in på inställningar på själva X-boxen och välja. Under System Settings.....
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Lottis77
    Bästamorsan skrev 2012-06-18 18:23:00 följande:
    Ah detta spel vill jag köpa!
    Tips på var det finns till okej pris??
    Och om det är bäst till xbox eller wii? 
    Jag köpte på Elgiganten, gav 595 kr för startpaketet. Vi har Xbox, funkar utmärkt. Dyrt nöje med alla j**la gubbar dock...
  • susa

Ändra språk på Xbox 360-konsolen

Följ dessa steg om du vill ändra språkinställningen på Xbox 360-konsolen:

Tryck på Guide-knappen på handkontrollen. Gå till Settings och välj sedan System Settings. Välj Console Settings. Välj Language and Locale. Välj Language. Välj det språk du vill använda.
Svar på tråden X-box och Skylanders... hur byter man språk till Svenska??