• 110926

Andra ensamma mammor i Norrköping?

Hej, söker glada singelföräldrar i norrköping eftersom vi är nyinflyttade snart och jag vill ha många att umgås med Glad. Jag är 24 år och min dotter är 1 år!

• Svar på tråden Andra ensamma mammor i Norrköping?
  • 110926

Hej :) Skönt att inte vara ensam då, varför flyttade ni hit? :) Vad brukar ni göra?

• ärtan o jag

Hej ja flyttade hit mest pga en kille men d höll inte. Sen behövde ja miljöombyte. Inte My faktiskt, har varit My att fixa efter flytten så känns som man inte har börjat " leva " här än. Inskolningen på dagis strilar oxå. Själv då?

• 110926

Vi har också mkt med flytten och skolan och så, vet inte riktigt vaad som finns att göra här :)

Vilket dagis har ni? Tyckte du det var svårt att välja?

• Ciissiii

Hej hej!

Jag är oxå singelmamma och bor med min dotter på 20 månader (varannan vecka)

Vart i stan bor ni?

Min dotter går på Vittra o vi är supernöjda med den förskolan. 

• 110926

Hej :)

Vi ska flytta till Haga i december, var bor du då?

Jaha vad kul, har kollat lite på den förskolan bla. :)

• Ciissiii

Vi bor på åbygatan, nära polishuset/folkparken så då kommer vi bo rätt nära varandra :)

• 110926

Vad kul :) Vad brukar du göra, du och din dotter och när du inte har henne? :)

Jobbar du eller pluggar eller ngt? :)

• ärtan o jag
    110926 skrev 2011-11-14 16:38:03 följande:
    Vi har också mkt med flytten och skolan och så, vet inte riktigt vaad som finns att göra här :)

Vilket dagis har ni? Tyckte du det var svårt att välja?
    Nej d e inte lätt. E du singel el e d du o din pojkvän som flyttar? Ska du plugga här? Man får kolla runt efterhand vad som finns o göra, d e ju en rätt stor stad så d finns en del. Vi va o badade i lördags, finns ju många fina parker, och nån busfabrik har jag hört talas om, skogs promenader m barnen, d e bara fantasin, tiden o orken som sätter gränser
  • ärtan o jag

Madde T, glömde säga att James går på regnbågens förskola, vi tog den för det va så nära, och d e helt ok.

Svar på tråden Andra ensamma mammor i Norrköping?