• Anonym (Oerfaren)

    Tips om ställningar om killen är kortare...

    ...än mig?
    Det skilljer väl inte direkt dm imellan oss utan snarare några cm men vi har endå svårt att få till det med olika ställningar.
    Killen har också svårt att få det skönt och njuta.
    Kuken blir liksom slak, vet inte varför...
    När vi kör den ställningen han känner sig bekvämast i då är kuken hård och go precis som den ska vara =)
    Jag älskar och sitta ovanpå men vet inte hur jag ska göra riktigt då den slaknar sakta men säkert.

    TIPS NÅGON?

  • Svar på tråden Tips om ställningar om killen är kortare...
  • Anonym

    Troligtvis e han för spänd, alt. så har han redan runkat under dagen (e ju otroligt pinsamt och komma tidigt  Glad),
    men sen så vissa rid positioner känns otroligt lite, underbara för er tjejer, men vi (jag nu, e ju först här så) får anstränga oss för att känna nånting, om kuken inte får stimulans i samband med rädsla för att slakna...... ja du förstår.

    Tänk på att bara för att kuken slaknar så blir den inte liten på en gång, så sluta vad du gör och typ gnid musen mot han eller annat som stimulerar honom mera, eller helt enkelt skifta position när du märker den börjar bli värdelös Skrattande 

    Längd mellan parter tror jag inte har så stor betydelse.... finns ju möbler av varierande storlekar, väggar, golv os.v
    Så skippa stående missionär å liknande om de är problemet Flört 

Svar på tråden Tips om ställningar om killen är kortare...