• Mamahanna

Idag fyller min dotter 3 år!!

Ville bara skriva hur stolt jag är! Min dotter fyller 3år idag! Nu är det tre år sedan hon kom till oss och vid denna tiden låg jag på BB och ammade för fullt. Nu e hon en stor tjej som har så mycket ord och funderingar! helt underbar! Hon har tillåmed blivit storasyster!!
    Åh va tiden går fort!!
    Ville bara skriva av mig...kram!!

• Svar på tråden Idag fyller min dotter 3 år!!
  • Naimiez

Grattis!!!

()
    ||
    ||
    ||
    ||
    ||
    ||
    ||

• Sunshine02

Så det blir stort tårtkalas??? Sitter just nu och planerar sonens fyra-årskalas som sker i början av februari...

Det är mkt med det när han ska bjuda sina kompisar..hihi

Grattiskrammar till tösen

• Mamahanna

idag blir det bara familjen å tårta...men till helgen kommer släkt och kompisar!! TACK

• Nathalie32

~~~***Grattis till 3-åringen***~~~

Hoppas ni får en jättehärlig dag!!

*kram*

• cilas

Grattis!
    Jag har själv en kille som blir 3 på söndag 8/1. Tiden går fort. Om 3 år börjar de skolan. När man ser hans lillasyster på 2 1/2 månad har man ändå svårt att komma i håg att han varit så liten.
    Mamahanna: Vi verkar ha barn i samma åldrar. Tufft ibland men mest härligt.

• Wilma03

Massor av GRATTIS till din tre-åring!

• Mamahanna

Tack för alla söta grattis! vi hade mys med familjen idag...kalas till helgen.. Hon fick ett dockskåp med dockor och massa saker till sin docka. Vi bakade tårta med rosa grädde och godis på. Hon fick pannkakor som hon ville och vi lekte en massa...Hoppas min lilla tjej hade en bra dag! Tittar på henne när hon sover...hon e ju bara sååå vacker. Kram

Svar på tråden Idag fyller min dotter 3 år!!