• temptation

Sexblogg tips?

Hej! Är ny här på forumet och jag tänkte kolla om någon av er följer någon sexblogg på nätet eller om ni har förslag på någon som är bra? Gärna en med mycket bilder och så. Jag kan tipsa om http://sex-blogg.se som jag tycker är rätt bra. Har läst mycket här på forumet fast inte vågat bli medlem förrän nu

• Svar på tråden Sexblogg tips?
  • Anonym

Men det är ju din egen blogg du tipsar om... Så det är väl inte råd du vill ha, utan läsare?

• temptation

Det är min blogg ja, jag tycker den är bra och vill tipsa om den Är det någon som har några fler bra? Jag älskar som sagt att läsa sexbloggar

• Anonym
    temptation skrev 2011-11-21 01:40:03 följande:
    Det är min blogg ja, jag tycker den är bra och vill tipsa om den Är det någon som har några fler bra? Jag älskar som sagt att läsa sexbloggar
    Du är nog på fel forum...
  • Anonym

Jag älskar också sex-bloggar!

• Anonym (kåt)

Nån som vet några fler?..

• Anonym (kåt)

Jag har läst sex-blogg.se ett tag nu och tycker att den är väldigt bra Jag tycker att det är underbart att det är en ung kille och en ung tjej som skriver.. att killen är med och skriver på bloggen är också kul för det ser man inte så ofta.. ofta är det.. typ.. HÄR! är min fru.. titta på henne.. hon är så skön.. och btw.. här är min kuk..  sex-blogg.se har faktiskt en kille som är med och skriver långa bra inlägg och visar upp.. ja.. sig själv typ  

• Lyckligaparet
    Lyckligaparet skrev 2018-01-07 21:14:50 följande:

lyckligaparet.wordpress.com

Nystartad blogg där mannen är UG

Idag har vi bytt roller och nu är det mannen som kommer vara dominant ett tag framöver. Flickan skall bli en lydig fru.

//Mannen
Svar på tråden Sexblogg tips?