• Anonym (hjälp)

Tog brustablett som stolpiller, farligt eller??

jag har så jäkla menverk så jag måste ta tabletter, fast jag kan inte svälja så jag måste ha brus, men nu mår jag illa också och kan inte dricka såna. de smakar ju rätt äckligt
    så jag tog den som stolpiller och nu ångrar jag mig, är det farligt eller??

nån som vet?

• Svar på tråden Tog brustablett som stolpiller, farligt eller??
  • Anonym

Skojar du?

Eh..

Det lär ju svida en hel del när den börjar brusa..

• Anonym (hjälp)

nej det svider inte så värst, men det brummar ju liksom men är det farlgit eller??

• Viggo och pyrets mamma

Kanske inte direkt det smartaste man kan göra. Men varför köper du inte bara stolpiller?? Ring sjukvårdsrådgivningen och fråga.....

-Mammas älskling 080425-
  • Anonym (hjälp)
    Viggo och pyrets mamma skrev 2011-11-14 08:21:19 följande:
    Kanske inte direkt det smartaste man kan göra. Men varför köper du inte bara stolpiller?? Ring sjukvårdsrådgivningen och fråga.....
    för att det brukar ju funka med brus, men nu mår jag så illa att jag kan inte ta det heller
  • Jakkolina

Men vad bra,då kan du ju köra upp stolpillret i näsan nästa gång..varför göra som det står lixom

• Anonym (hjälp)

det stod inget om det på förp., då är det väl ok eller?

• Anonym (hjälp)
    Jakkolina skrev 2011-11-14 08:22:54 följande:

Men vad bra,då kan du ju köra upp stolpillret i näsan nästa gång..varför göra som det står lixom

men hur stor näsa har du??
  • Lady without tattoo
    Anonym (hjälp) skrev 2011-11-14 08:22:59 följande:
    det stod inget om det på förp., då är det väl ok eller?
    Det märker du om inte annat
    Yrke: Leg pratkvarn
  • Anonym (but)
    Anonym (hjälp) skrev 2011-11-14 08:22:32 följande:
    för att det brukar ju funka med brus, men nu mår jag så illa att jag kan inte ta det heller
    Men vad är det för brustabletter?

Hur som helst, det finns ju en del syra i en brustablett och syra är nog inte så himla bra för slemhinnorna i ändtarmen. Ring 1177 omgående skulle jag vilja säga.... 
  • Anonym (hjälp)
    Anonym (but) skrev 2011-11-14 08:24:36 följande:
    Men vad är det för brustabletter?

Hur som helst, det finns ju en del syra i en brustablett och syra är nog inte så himla bra för slemhinnorna i ändtarmen. Ring 1177 omgående skulle jag vilja säga.... 
    fast det svider ju inte?
Svar på tråden Tog brustablett som stolpiller, farligt eller??