• Jenny

Tips på kläder till maskerad

Min man fyller 40 den 1 januari och vi har bestämt att ha en maskeradfest på nyårsafton.
    Spånade lite i helgen över vad vi ska klä ut oss till, men hade svårt med idéer, så vi skulle behöva lite tips!
    Vi har två barn, 6 och 3 år gamla och vill gärna göra något som är lite av ett tema för hela familjen. 

♥ Alice 050510 ♥ Lilly 081026 ♥
  • Svar på tråden Tips på kläder till maskerad
  • La Lola

Familjen Simpson men utan bebis?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Jenny

Simpsons låter ju inte helt enkelt att fixa rent praktiskt, dessutom avskyr min man dem.

Astrid var ju en idé, lite barnsligt för oss vuxna kanske. Det ska ju framför allt vara ett festligt nyårsfirande... 

Gubben hade en tanke på Dr Evil och yngsta dottern som Mini Me, men det ska ju vara ngt som passar mig o äldsta dottern oxå...

• zest

Familjen Addams, Lilla huset på prärien karaktärerna, eller som en "rikare" familj från 1700 talet med masker och allt. Om din man funderar på Dr Evil och mini Me can inte andra dottern vara Austin powers och du kan vara beyonce's karaktär?

Hoppas att ni kommer på något som passar hela familjen.

• Jenny

Funderade på Austin powers och Beyonce, men Beyonce var nog liiite väl vågat klädd... 

Blev till slut pirattema, mest för att vi kan använda en del kläder vi redan har. 

Svar på tråden Tips på kläder till maskerad