• standby

Svensk Villarenovering AB, någon som anlitat?

Som rubriken lyder, någon som har erfarenhet av detta företag, finns i Södertälje?
    Jag har själv fått ett rätt bra intryck men eftersom vi ska göra ett rätt stort jobb, fasadrenovering, så är det intressant att höra vad några som anlitat dem tyckte.

Tacksam för svar!   

• Svar på tråden Svensk Villarenovering AB, någon som anlitat?
  • Marriott

Hej! Jag har ett par grannar som anlitat svensk villarenovering till att renovera deras tak och fasad. De blev jättefint och dom blev jättenöjda,då ska man ändå veta att han som bor där är en känd arkitekt!!

Jag har själv pratat med en kunnig trevlig person (johnnie tror jag han heter)och vi har nog bestämt oss för att renovera våran fasad till vårkanten. För övrigt så har dom gjort ganska många tak o fasadrenoveringar här i bromma så det känns jättetryggt och bra. Lycka till nu MVH Marriott.  

• standby

Tack Marriott för ditt svar. De har kört igång här idag faktistk! Jag håller tummarna och hoppas det blir bra.

• Larsa

Hej standby och Marriott

Hur vart jobbet?

Har haft dom hemma hos oss för att få en offert på fasadrenovering.

//Larsa

• Tane

Hej

Anlitade firman för många år sedan. Det blev både ris och ros. Fasaden blev bra men taket det motsatta. Det blev slutligen en likning via rättsliga vägar. Marknadsföringen var mycket bra men utförandet av arbete det mest illa skött jag sett så långt. Kan ej fortfarande fatta att någon kan göra så många fel med ett takjobb. Lycka till om ni anlitar detta företag för takjobbet. Man kan ju hoppas att dom lärt sig under åren som gått ?

Larsa skrev 2012-03-12 13:21:00 följande:
    Hej standby och Marriott

Hur vart jobbet?

Har haft dom hemma hos oss för att få en offert på fasadrenovering.

//Larsa

• Erik Pia

Hej alla gladaSkrattande

Svenskvillarenovering har precis blivit klara med vårat tak, proffsigt

utfört... helnöjd helt enkelt, superrekomendationer ifrån mig  

(Företaget har tydligen funnits i snart 15 år!!! STARKT jobbat)  

f.ö Pia är gravidGravid

Erik i Saltis 

Svar på tråden Svensk Villarenovering AB, någon som anlitat?