• Anonym

(Killar!) dina underkläder

Använder du underkläder från ex H&M?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-15 01:35
    Jag var väldigt kort, sorry. Men jag menar om du köper från "vanliga butiker". Killar jag har träffat på föredrar lite dyrare märken som ex Armani.
  • Svar på tråden (Killar!) dina underkläder
  • sockerbecca

Förlåt om jag svarar fast jag är tjej.. men jag förstår inte frågan? Varför just från H&M? Min sambo använder underkläder, ja, säkert från H&M om han skulle hitta bra där..

• Anonym
    sockerbecca skrev 2011-11-15 01:31:07 följande:
    Förlåt om jag svarar fast jag är tjej.. men jag förstår inte frågan? Varför just från H&M? Min sambo använder underkläder, ja, säkert från H&M om han skulle hitta bra där..

Du behöver inte be om ursäkt. Läs tilläggskommentaren.
  • whitetrach86

sin sambo har underkläder från "vanliga" affärer. vanligast är Adam eller Dressman eftersom dom passar honom bäst + att han gillar dom.

• sockerbecca
    Anonym skrev 2011-11-15 01:36:08 följande:
    Du behöver inte be om ursäkt. Läs tilläggskommentaren.
    Då är jag med!
    Tja, som sagt min sambo köper nog på H&M eller där han hittar några som verkar bra. Tror att det är relativt billiga märken han använder.
  • Anonym

Hur lågt har de haft brallorna då?

Intressant att du använder uttrycket "träffat på". Alltså inte dina pojkvänner/partners utan ragg enbart?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-11-15 02:50:13 följande:
    Hur lågt har de haft brallorna då?

Intressant att du använder uttrycket "träffat på". Alltså inte dina pojkvänner/partners utan ragg enbart?

Nära killkompisar och pojkvänner men även killar som man gick med i skolan kunde man se lite av deras underkläder...fast nu är det ju inte så på jobbet då.
  • Anonym

Är de klädsnobbar i övrigt då?

Annars är det ju ganska vanligt att de som låter underkläderna synas gärna väljer märkesunderkläder, det hör liksom till konceptet.

• jonte02

För mig är kvaliteten avgörande. H&M är väl inte top notche direkt med de funkar säkert. Dressman har erkänt bra boxer så några sådana har man ägt genom åren. Sen är det ju trevligt om min fru överraskar mig med ett par calvin klein eller liknande nån gång ibland :)

• Anonym (Praktiska)

Jag är ingen klädsnobb, tycker riktigt illa om att behöva tänka på vad jag ska ha på mig faktiskt, och ser mest till det praktiska och bekväma i plagg. Jag gillar inte alls boxerkalsonger, så de går bort. Mina favoriter, som är praktiska och bekväma, är benlösa kalsonger med H-front. De köper jag normalt på "vanliga" ställen. Har hittat ett favoritmärke som heter Bestpoint och de är inte särskilt dyra men håller i flera år, så det är helt OK.

• Carl Den kloke

Skulle aldrig få för mig att köpa underkläder på varken HM eller Dressman av diverse olika anledningar.
    Men jag kan ge er några:

1. Dom är fula.
    2. Jag vill inte gå runt med samma underkläder som 1 miljon andra svenssons.
    3. Massproducerat skit har aldrig varit min pipa.

• 010306

Min man köper på vanliga affärer. Han brukar inte visa kanten på dem  heller så ;)

• Anghammarad
    Carl Den kloke skrev 2011-11-15 08:47:52 följande:
    3. Massproducerat skit har aldrig varit min pipa.
    Skräddarsydda kallingar?
  • Anders 386

Skulle aldrig kunna tänka mig att handla "märkeskallingar" bara för att visa upp.
    HM funkar bra - "klassiska" boxer (amerikanska modellen) som är luftiga o inte sitter åt.
    Men jag är lite äldre o prioriterar inte märkeskläder överhuvudtaget. I mina ögon är man bara ett offer för smart marknadsföring om man handlar märkeskläder. Har inte riktigt fattat vitsen med att köpa dyrt bara för att visa upp att man har råd och "måste" avvika från mängden. Men det verkar ligga i tiden på nåt sätt - nåt slags behov av att hävda sig?? En känsla av att man inte duger om man inte kan visa upp rätt attribut??

• Anghammarad
    Anders 386 skrev 2011-11-15 10:58:46 följande:
    Men jag är lite äldre o prioriterar inte märkeskläder överhuvudtaget. I mina ögon är man bara ett offer för smart marknadsföring om man handlar märkeskläder. Har inte riktigt fattat vitsen med att köpa dyrt bara för att visa upp att man har råd och "måste" avvika från mängden.

Det finns en anledning till att denna kostym:

kostar 35 000:-

och denna

kostar 800:-

Och det är inte för att den ena har ett märke.

• Anonym (Praktiska)
    Anghammarad skrev 2011-11-15 11:43:04 följande:

Det finns en anledning till att denna kostym:

kostar 35 000:-

och denna

kostar 800:-

Och det är inte för att den ena har ett märke

Den skillnaden motiverar ändå inte en sån prisskillnad.
  • Anghammarad
    Anonym (Praktiska) skrev 2011-11-15 13:29:45 följande:
    Den skillnaden motiverar ändå inte en sån prisskillnad.
    För att?
  • Anonym

Tror att TS tänder på män i kalsonger väldigt mycket...Skrattande

• Anonym (Trosor)

Jag är en bikille och jag använder stringtrosor, min sambo har också små stringtrosor
    När jag har stringtrosorna så blir jag väldigt kåt. 

• Knorrhane

Kalsonger från Sloggi är väldigt bekväma.

• Lakey69
    Carl Den kloke skrev 2011-11-15 08:47:52 följande:
    2. Jag vill inte gå runt med samma underkläder som 1 miljon andra svenssons.
    Fy vad ohygieniskt!
    Själv föredrar jag egna underkläder, köpta på HM eller Varfansomhelst. 
Svar på tråden (Killar!) dina underkläder