• jonte02

Vilken LELO har du och varför blev det just den?

Jag funderar på att köpa en LELO till min underbara fru, men vilken skall man välja? 

• Svar på tråden Vilken LELO har du och varför blev det just den?
  • Trust me

Ella är helt suverän.

Let me corrupt you
  • jonte02

Ok. Har du även något med vibb eller valde du medvetet utan? Själv har jag spanat en del på en med vibb, men jag är inte så bevandrad i denna djungel än :) bl.a. därav tråden.

• Trust me
    jonte02 skrev 2011-11-16 15:27:17 följande:

Ok. Har du även något med vibb eller valde du medvetet utan? Själv har jag spanat en del på en med vibb, men jag är inte så bevandrad i denna djungel än :) bl.a. därav tråden.

Jag ville ha just den Lelon för den var snygg och utan vibb. När jag använder den så föredrar jag utan vibb för det är lättare för mig att ha koll på hennes reaktioner och vad jag gör. Bra form och lagom stor är den också.

Med vibrator så måste man ha koll på att den vibrerar på ett bra sätt. Det får inte bara surra som en galen geting om du ska ha den i henne men det kan fungera på andra ställen. Där får du prova dig fram till vad hon gillar.

Sexleksaker är förbrukningsvaror. Man köper nya kontinuerligt och slänger gamla som inte längr används.
    Let me corrupt you
  • jonte02
    Trust me skrev 2011-11-16 15:53:40 följande:
    Jag ville ha just den Lelon för den var snygg och utan vibb. När jag använder den så föredrar jag utan vibb för det är lättare för mig att ha koll på hennes reaktioner och vad jag gör. Bra form och lagom stor är den också.

Med vibrator så måste man ha koll på att den vibrerar på ett bra sätt. Det får inte bara surra som en galen geting om du ska ha den i henne men det kan fungera på andra ställen. Där får du prova dig fram till vad hon gillar.

Sexleksaker är förbrukningsvaror. Man köper nya kontinuerligt och slänger gamla som inte längr används.
    I see. Jag köpte LELO Mia härom dagen då det var ett bra pris (199sek) då det var ngn deal på den från RFSU via nån annan sajt. Tyckte den verkade ganska harmlös och "lagom" som första grej. Får se om den uppskattas.

Men tanken utan vibb lät helt ok. Kanske det blir en sådan eller liknande lite senare!?
  • Anonym

Puffar!

Vill ha tips på Lelos produkter.

• Anonym (Nyfiken)

Jag är oxå nyfiken på deras produkter men det finns ju en uppsjö så berätta gärna vilka som är bra och vad ni har för erfarenhet av dem! :)

• jonte02

Min fru uppskattar LELO Mia. Får lätt klitoris-orgasm med den när jag stimulerar henne med den. Hon ber mig ta fram den ibland när hon är på det humöret. Vi har även en LELO iris, men den har vi bara provat en gång. Hon tyckte den var lite stor och/eller alltför "seriös". Hon föredrar äkta vara. Hon onanerar dock inte själv och har aldrig gjort det och det är jag som fört in leksakerna i sängkammaren så att säga. Hon har varit allmänt återhållsam och lite blyg/pryd sexuellt sedan tidigare så jag tror att det är mest därför LELO iris inte provats igen. Men det går sakta frammåt. Däremot gillar hon när jag tar på mig en vibrerande penisring. För bådas njutning. Trevligt tycker jag. Skall nog ta och köpa mig en LELO ring framöver.

• Emmyy

Jag har en Iris och är jättenöjd. Valde den för den var snyggast :). Den är ganska stor, större än jag trodde när jag beställde den. Vill gärna ha en Ina också och en mindre variant som omväxling. Älskar Lelo och kommer bara skaffa sådana. De är sköna, har bra kvalitet och så är de hur snygga som helst till skillnad från mycket annat. Känns lyxigt!

• Anonym (siri)

Min fru har en LELO Siri som hon tycker är jättebra.
    Hon använder aldrig vibratorer för annat än klitorisstmulans så därför blev det en ren klitorisstimulator.
    Den vibrerar bra, har suveränt batteri och smidig laddare. Det enda negativa jag kan komma på är att hon råkat komma åt knapparna för att växla program ett par gånger medan hon använt den.

Jag tycker att det bästa är att den är uppladdningsbar, förr hade vi jämt slut på AA-batterier här hemma trots att man köpte storpack.

Svar på tråden Vilken LELO har du och varför blev det just den?