• vårväder

Föräldrar till småbarn med Williams syndrom

Hej!
    Jag söker andra föräldrar som har barn födda 2009, 2010 eller 2011 med Williams syndrom.
    Jag har en glad liten 1-åring och skulle tycka det var roligt att utbyta erfarenheter med andra som har barn i ungefär samma ålder!

• Svar på tråden Föräldrar till småbarn med Williams syndrom
  • Never ending story

vad är williams syndrom? är det ngt synligt eller osynligt? jag har lite olika diagnoser men den översta e asberger.

• Nummer3sommaren2012

Hej..Min dotter som är fyllda 4 år skall testas för Williams syndrom i början på dec..

• tinaaaaaa

Hejsan
    Jag har en tjej på 5år som har diagnosen WS, det finns en grupp på fb Williams syndrom där vi är några till.

• LiselotteK

Hej! Har en fantastisk dotter född i sep -09 med Williams syndrom. Utbyter gärna tankar och erfarenheter. Vi fick diagnosen när hon var ungefär ett år, pga hjärtfel.

• tinaaaaaa
    LiselotteK skrev 2012-04-13 22:54:08 följande:
    Hej! Har en fantastisk dotter född i sep -09 med Williams syndrom. Utbyter gärna tankar och erfarenheter. Vi fick diagnosen när hon var ungefär ett år, pga hjärtfel.
    Hejsan, det är inte så många aktiva här i denna tråden. Har du Facebook får du gärna komma in i våran grupp där?
    Är du medlem i Williams syndrom föreningen?
  • LiselotteK

Hej! Jag letade på facebook, men jag hittade nog inte rätt, vad heter gruppen? Jag har inte blivit medlem i Williams syndrom föreningen ännu - har tänkt bli det, men det har inte blivit av ännu.

• LiselotteK

Nu hittade jag den!! Har gjort en begäran att gå med.

• tinaaaaaa
    LiselotteK skrev 2012-04-14 16:05:26 följande:
    Nu hittade jag den!! Har gjort en begäran att gå med.
    har släppt in dig nu, eller vad säger man
Svar på tråden Föräldrar till småbarn med Williams syndrom