• Anonym (Nyfiken!)

Rabbit Pearl?

Jag är på gång att köpa mig en klitorisstimulator och har hittat Rabbit Pearl som på säljsidorna beskrivs som den mest sålda sexleksaken. Jag behöver ganska kraftig stimulans för att komma så jag undrar om någon har den och om den är bra och kraftfull?

• Svar på tråden Rabbit Pearl?
  • Anonym

jag älskade den när den fungerade... Tyvärr har den ju en sladd som lätt blir glapp o ja då fungerar den inte mer

• Anonym (Nyfiken!)
    Anonym skrev 2011-11-15 15:55:10 följande:
    jag älskade den när den fungerade... Tyvärr har den ju en sladd som lätt blir glapp o ja då fungerar den inte mer
    Samma sak hände med min senaste sexleksak, pajade pga sladden. Har du något annat att rekommendera?
  • Anonym

Men rabbiten är ju inte en klitorisstimulator.

Hur har du tänkt använda den? På egen hand eller tillsammans med en partner?

Om det är på egen hand så absolut en sladdlös rabbit, den är bara bäst!

Tillsammans med partner så kanske nån typ av klitorisvibb, jag har en g-punktsvibb som är himla trevlig, framförallt för att motorn sitter i toppen istället för botten som på en vanlig vibrator så den vibrerar kraftigare.

• Anonym (Något annat)

Det är så lätt att man måste köpa hjälpmedel på en sexhemsida när man faktiskt kan köpa på Jula eller Clas Ohlsson. Om du behöver starka vibbar så titta på Clas Ohlsson och massage apparater, de har starka vibbar och är sladdlösa. Oftas också billigare än många sexleksaker.

Lycka till/A 

• Anonym (yes)
    Anonym (Rabbit!) skrev 2011-11-16 11:17:09 följande:
    Köp en sladdlös rabbit: kondomeriet.se/rabbit-med-extra-bullet-035363

Den här är riktigt grym! 3 olika styrkenivåer både på staven & klitorisstumulatorn.
    Absolut bäst! Och den ger kraftig stimulans på klitoris så du kommer garanterat komma ;)
  • Anonym (alltidkåt)

Hoppas den är så skön som man läst om den. Har beställt en på nätet,längtar till den kommer hem och får provas:) 
    Behöver tillfredsställa mig flera gr om dan, så ska bli skönt med något annat än duschen=)

Svar på tråden Rabbit Pearl?