• Anonym

2 bröllop samma dag.

Pratade med min bästa kompis i dag om mitt och sambons bröllop i sommar.

Sa att vi mest troligt kommer gifta oss och så datumet.

Då säger hon att han är ju bjudet på värsta bröllopet då, som kommer kosta nästan 1 miljon, och började skrytta på om de bröllopet m.m.. Så då kan han absolut inte komma på vårat.

jag vet inte om jag överreagerar, men är verkligen jätte jätte ledsen.

fattar inte hur hon priorotera det andra bröllopet. "bara för att de ska va sååå stort m.m.."

Känner jag fel?? är bara så enormt ledsen just nu.. =,(         

• Svar på tråden 2 bröllop samma dag.
  • tiinaa

Men hon kanske redan ahr tackat ja till det andra bröllopet? Eftersom ni inte verkar ha bestämt mer än daturmet kan ni ju ändra datum.

• Anonym

Ni verkar ju inte ens ha bestämmt er än, det var ju först idag du sa ett troligt datum.

• BaraJag35

Mest troligt kommer gifta er, betyder ju inte ens att ni har spikat nåt och har hon då tackat ja till ett annat bröllop som dessutom verkar va ett jätte bröllop så förstår jag inte varför hon inte skulle gå dit. Alltid kul med stora fester :D

• Anonym

ja hon har tackat ja till det andra bröllopet..

Det är inte DE som stör mig utan att hon inte ens övervägde att säga, men oj hur gör vi nu.
    utan bara började skrytta om hur stort och dyrt de bröllopet är och kommer bli. 
    Som att de lixom inte spelar ngn roll att hennas bästa kompis ska gifta sig, utan heller går på det andra "en bekants bröllop"

Hur som så v art jag jäkligt ledsen och besviken..

Och nej, datumet är inte helt hundra bestämt. Men det datumet har en betydelse för oss.

Hade först ett annat datum som jag oxå nämnde för henne, dock en (torsdag).
    Men då skulle hon utomlands va de första hon sa då  vi pratade om bröllopet och jag nämnde de datumet.

=,(              

• tiinaa
    Anonym skrev 2011-11-15 18:32:56 följande:

ja hon har tackat ja till det andra bröllopet..

Det är inte DE som stör mig utan att hon inte ens övervägde att säga, men oj hur gör vi nu.
    utan bara började skrytta om hur stort och dyrt de bröllopet är och kommer bli. 
    Som att de lixom inte spelar ngn roll att hennas bästa kompis ska gifta sig, utan heller går på det andra "en bekants bröllop"

Hur som så v art jag jäkligt ledsen och besviken..

Och nej, datumet är inte helt hundra bestämt. Men det datumet har en betydelse för oss.

Hade först ett annat datum som jag oxå nämnde för henne, dock en (torsdag).
    Men då skulle hon utomlands va de första hon sa då  vi pratade om bröllopet och jag nämnde de datumet.

=,(              

Då är det nog bara att inse att hon inte är intresserad av att gå på ditt bröllop. Att ni inte är bästa vänner enl henne.
  • Anonym
    tiinaa skrev 2011-11-15 18:35:19 följande:

Då är det nog bara att inse att hon inte är intresserad av att gå på ditt bröllop. Att ni inte är bästa vänner enl henne.

Mest troligt verkar de så ja.. jag själv skulle aldrig ens tänka tanken att behandla henne på de visset. Man sja väl helt enkelt sluta va så naiv :(
  • Anonym

självklart kan jag byta datum... är bara hennes reaktion som gör mig så ledsen.. :(

• Anonym (B)

Jag hade också blivit ledsen att hon inte ens tänkte " oj nej vad tråkigt att det krockade" utan bara skröt om det andra bröllopet.

• Lajkie

Inse att alla inte kommer kunna gå på ditt bröllop... Tråkigt men sant.

• MammaPappaBarn

Bestäm datum själva, går inte att ta hänsyn till alla ev. gäster, för då lär man nog inte hitta ett datum som passar(beror självklart på hur många som man har tänkt att bjuda).

Svar på tråden 2 bröllop samma dag.