• Bamboon

Ni med teutonia vagnar? Hjälp?

Har en cosmo liggkorg till som jag har nu. Hon är 3. Mån dock börjar den kännas liten o funderar på att använda sittdelen fast i ligg läge. Funkar det ? Och kan man då ha en mjuklift i sittdelen o sen ha den son åkpåse? Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Ni med teutonia vagnar? Hjälp?
  • Eleonor01

Sätt en vinteråkpåsen i sittdelen. Jag började använda sittdelen när min va tre mån för då kunde han sitta å titta å är han blev trött så va det bara att fälla. Vi använde sommaråkpåsen då å vinteråkpåsen nu. Funkar kanon, me selen på kommer de ingenstans hellre :)

• Bamboon

Men har en canada goose Åkpåse vet inte om den passar. Men du hade sittdel i sen en åkpåse till? Eller vad rekommendera du? Vad vägde ditt barn då vid 3 mån? Funderar på en mulligt till som man kan ha son åkpåse? Men behövs inget lock till om man inte har mjuklift?

• Eleonor01

Alla åkpåsar passar. Nu har jag en mistral å de ser lite olika ut. Åkpåsen lägger jag i sittdelen å trär selen igenom. Vad menar du med lock? Åkpåsen stänger man ju igen

• Bamboon

jag menar fotsack, eller kanske kallas vindskydd. är det bra så behöver jag inget åkpåse utan har fotsack samt en åkpåse under 

Svar på tråden Ni med teutonia vagnar? Hjälp?