• Anonym

Dottern tittade på 2 guys 1 horse

Jag kom på min dotter och hennes kompisar på 11-12 år när de satt och tittade på 2guys1horse.com. Jag visste inte vad jag skulle säga, annat än att de inte fick titta på sådana äckliga saker på nätet. De hade tydligen fått länken av någon på ridskolan.

• Svar på tråden Dottern tittade på 2 guys 1 horse
  • Anonym

Innan jag skulle klicka på en sån länk.......

• Anonym

Föräldrakontroll kanske på datan för barnen?? spärra sånt de inte får gå in på.... skitbra!

• aaaaaaaaaa

Har du informerat ridskolan om det här?

• Anonym
    How about cupcakes skrev 2011-11-16 12:40:38 följande:
    Alltså, jag vågar inte klicka på länken... Är det vad jag tror det är?

Japp......
  • Fluffskalle

Alltså så farligt var det inte, särskilt inte när det står att allt är fejk osv. Finns mycket äckel på nätet så man kan nog inte göra så mycket annat än prata med dem. Tyvärr kan man tycka, men vad annars göra? 12-åringar kan nog mer om datorer än sina föräldrar många gånger, så en enkel spärr lär inte göra så väldigt stor nytta, men testa kan man väl om man vill.

• How about cupcakes
    Anonym skrev 2011-11-16 12:43:00 följande:
    Japp......
    F*n!

Men alltså TS,  föräldrarkontroll på datorn som nån sa innan är toppen. Sen prata med barnen, alternativt med ditt eget och informera de andra barnens föräldrar.
    Berätta att det är djurplågeri, inte naturligt mm. Försök att inte skuldbelägga för mycket, man förstår att de var nyfikna, och sen kontakta ridskolan.

Så skulle jag ha gjort... 
  • Anonym

Nu ringde jag ridskolan, och de blev väldigt arga och tyckte jag anklagade de för att syssla med tidelag.

Jag vet inte om jag är bekväm med att ha dottern kvar i den ridskolan, de verkar ha något att dölja.

Svar på tråden Dottern tittade på 2 guys 1 horse