Han älskar mig men är inte kär
Jag och min sambo har varit tillsammans i snart fyra år och i snart 1½ har vi bott ihop.
Vi är fortfarande väldigt unga och har egentligen inga planer på ens skaffa barn.
Hur som helst så har vi precis köpt en jättefin lägenhet och jag har trott allt är bra tills häromdagen då vi tjafsade om en skitsak , men som gjorde att helvetet brakade loss.
När vi bodde i vår gamla hyreslägenhet så hände detta också nämligen. Han säger att han älskar mig, vill vara med mig, tycker om att umgås med mig - men är inte kär i mig.
Då var det såklart jättejobbigt men vi bestämde oss för att försöka och det har varit bra sen dess därför köpte vi ju lägenheten, för vi ville bo med varandra.
Jag känner mig lurad och besviken att han inte kunde säga att vi skulle avvakta med allt för jag älskar denna lägenheten och vill bo kvar.
Han vet inte hur han vill göra. Han säger att han vill bo med mig som kompisar men jag har sagt att det kommer inte gå då jag fortfarande är jättekär i honom
Och det svåra är att han också har svårt att inte vara nära mig. För efter bomben släpptes så sover vi fortfarande i samma säng och det slutar i det grymmaste sexet. Men det är inte det som sårar mig utan att han inte har sagt något..
Jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka. Jag är lycklig med honom men han är inte kär i mig.
Finns det någon som kan ge mig tips?