• Mattias69

Kondomen näcken

Kondomen Näcken har ju funnits ett tag och så här står det på RFSU:s hemsida.

Näcken, den knottriga kondomen, skönare för båda. Den är profilerad för honom och knottrig för henne. Knottror som förhöjer lusten och njutningen

Stämmer det där verkligen? Vore intressant att få höra från några av er tjejer som haft sex med knottrig kondom och med andra typer av kondomer. Funkar verkligen knottrorna eller är det ett säljtrick bara?

• Svar på tråden Kondomen näcken
  • Anonym

Jag tycker inte att dom känns alls! Kändes precis som vilken kondom som helst..

• Anonym (Jag)

Jag kände ingenting när vi testade Näcken. Tyvärr

• Anonym

Ingen skillnad alls! Knottrorna är pyttesmå och märks inte

• Mattias69

Nu är det ju inte så jättemånga som svarat men alla säger samma sak. Så då kan man ju dra slutsatsen att det bara är ett säljtrick.

• murderdoll13

Kände ingen skillnad, förutom att det gjorde ont i öppningen, så det var ju inte så lyckat.

• Anonym (Den enda)

Jag känner den extremt mycket, men på ett dåligt sätt, sjukt oskönt.....gillat thin bäst då den knappt känns alls.

• FlaskBacken
    Om knottror gör kvinnor galna av åtrå!  Då skulle bara killar med kondylom få pippa!
    Alltid retar det någon stackars jävel!
  • FlaskBacken
    murderdoll13 skrev 2011-11-18 17:23:07 följande:
    Kände ingen skillnad, förutom att det gjorde ont i öppningen, så det var ju inte så lyckat.

Ehum!

I en VISS ÖPPNING så får killen allt vara LITE försiktig!  FörvånadDrömmer
    Alltid retar det någon stackars jävel!
  • Anonym (..)

Jag tycker inte alls att det är någon skillnad.
    är väldigt små knottror och känns precis som vilken kondom som helst:)

Svar på tråden Kondomen näcken