• Anonym (styrkekram)

Styrke kram !?!

Varför skriver ni styrkekram!???

För mig känns det så jävla patetiskt, det ger mig ingenting.

Vad hjälper en "styrke kram"

Eller blommor, eller kort?

Är det bara jag som reagerar på alla "tänker på dig"  och allt annat som skrivs.

Blogginlägg om hur ont det gör? Fast än att ni själva är så mycket längre bort än personen som står i skiten? facebook... suck

Jag som är hård och kall?

• Svar på tråden Styrke kram !?!
  • ShutUp

Förstår inte heller styrkekram, ser patetiskt it! Därimot om man mår dåligt och ens vänner skriver att dom tänker på en, de värmer i hjärtat :)

• Lördagkväll

Jag ogillar också styrkekramar, har inte förstått grejen emd dom eller ja jag kan förstå att folk skriver det men ändå inte..

Och sen kan jag hålla med shutup att om ens vänner säger/skriver att dom tänker på en så är det helt annorlunda och då värmer det som tusan..

• Anonym (styrkekram)

Nä, vänner är en sak. Det klart att man blir glad över att dom bryr sig.

Men på FB, bloggar och självklart här på FL så delas det ut massor av styrkekramar hit och dit..

Känns inte äkta.

• Nossmiarfe

Styrkekramar är för att man sänder styrka till den som är i behov av det och hade man kunnat göra det fysiskt så hade man kramat om personen innerligt väl och länge. Man ska känna energin flöda från den ena till den andra. En del tycker det är patetiskt andra gillar det. Vi alla är olika!

• Anonym

man skriver sånt, iaf jag när jag gärna vill ge en kram men är för långt bort...

• Nossmiarfe

Sist skrev jag ett fång med kramar! Vet inte varför?

• Anonym

Om man inte vill att folk ska skriva sånt tillbaka ska man väl inte berätta om sina problem på facebook? Styrkekram är bara ett uttryck för att man lider med TS, fast man egentligen inte kan göra något så vill man skänka lite skriftlig omtanke.

• Anonym (styrkekram)
    Nossmiarfe skrev 2011-11-22 02:18:31 följande:
    Styrkekramar är för att man sänder styrka till den som är i behov av det och hade man kunnat göra det fysiskt så hade man kramat om personen innerligt väl och länge. Man ska känna energin flöda från den ena till den andra. En del tycker det är patetiskt andra gillar det. Vi alla är olika!
    Jo, det är så jag vill bli och behandlar mina vänner :) Men styrkekramar hit och dit när man inte ens vet vem personen är, aldrig träffats eller vet nått igentligen... Det är det som jag hängt upp mig på.
  • Nossmiarfe

Anonym (styrkekram)
    Jag har bara mina vänner på FB och barnens kompisar och deras föräldrar.
    Andra har både ditten och datten

Svar på tråden Styrke kram !?!