• hellokitty1

    läkarintyg stockholm

    Vilken är bästa, billigaste och snabbaste läkaren för hälsointyg i Sthlm? Kanske svår kombo men någon som har några tips? :)

  • Svar på tråden läkarintyg stockholm
  • Nystart

    Steen Ottov på Capio Axess är bra men inte billig och har nog lite väntetid. Norrvia (Norvia?) i Solna tror jag är lite billigare, har i princip drop-in och har hört gott om dem, men inte varit där själv.

  • hellokitty1

    Tack för tipset, har bokat Norvia nu, de hade öppet på lördagar också! 

  • Kitten

    Hmmm vi letar också efter en läkare som kan hjälpa oss, så jag ringe dit och frågar jag också.

  • Tjillevippen

    Vilka priser är det som det rör sig om för läkarundersökningarna? Jag är inte bosatt i Stockholm, men vi ska inom kort göra våra läkarundersökningar. Gissar att det nog (dessvärre)  inte rör sig om den vanliga hundralappen. Men det kan ju vara intressant att se vad ni andra har fått betala, för att se vad som kan vara rimligt.

  • villsågärna38

    På Norvia kostar det 850 kr per person dvs det är helt privat. Har man tur kan man kanske få det på vanlig patientavgift någonstans man vi var inte ute i tillräckligt god tid och behövde våra intyg i somras så vi fick göra det privat istället.

  • hellokitty1
    Japp, 850 på Norvia. Då ingår HIVtest i den summan. Behöver man andra tester, t ex Hepatit så kostar det extra.
    Min vårdcentral gör inga adoptionsintyg tyvärr . :(
Svar på tråden läkarintyg stockholm