• Anonym (ledsen......)

Tillit....?

Jag har ingen tillit till min sambo, eller någon annan man heller för den delen..
    Har vid ett flertal tillfällen ertappat min sambo med att verkligen GLO på andra, vilket känns för jävligt, kränkande, och jag blir oerhört ledsen! det förstör vårt förhållande
    totalt känner jag. Han säger att han vill gifta sej med mej, men nu känner jag att det
    inte finns i min värld för närvarande. Att han GLOR gör att jag känner mej värdelös, vad
    ska han med mej till? varför valde han ingen av den modelltyp han tycks fastna för med
    ögonen? Jag har sagt till honom vad jag känner, men det tycks inte hjälpa!
    Och nu orkar jag inte med det här längre snart.... är alla killar lika?

• Svar på tråden Tillit....?
  • Anonym

Nej alla killar är inte så, inte min kille iaf. Om du inte trivs med det din kille gör så prata med honom så att han får chansen att sluta med sitt beteende. Har du pratat en massa med honom och han fortfarande beter sig så som han gör så ser jag ingen anledning till att vara tillsammans med den killen längre.

• Anonym (ledsen......)

Jag har pratat med honom flera gånger om det här o jag får hela tiden höra att han inte glor, men det är så himla uppenbart! han har flera gånger sökt efter persoerna i folkhopar...  vilket jag påpekat, o då säger han att han inte gjort det medvetet!! hur fan kan man glo på det sättet omedvetet??

• Anonym
    Anonym (ledsen......) skrev 2011-11-18 18:33:47 följande:
    Jag har pratat med honom flera gånger om det här o jag får hela tiden höra att han inte glor, men det är så himla uppenbart! han har flera gånger sökt efter persoerna i folkhopar...  vilket jag påpekat, o då säger han att han inte gjort det medvetet!! hur fan kan man glo på det sättet omedvetet??

Ja men dåså. Varför vara tillsammans med någon som får dig att må dåligt? Som gör dig ledsen? Man ska ju bli glad och lycklig av att vara tillsammans med en partner inte tvärtom.
  • Hrodgar
    Anonym skrev 2011-11-18 18:35:10 följande:

Ja men dåså. Varför vara tillsammans med någon som får dig att må dåligt? Som gör dig ledsen? Man ska ju bli glad och lycklig av att vara tillsammans med en partner inte tvärtom.

Jag förstår precis hur din kille känner sig, inte tror jag han är glad och lycklig. Jag gjorde slut med min förra tjej pga hennes svartsjuka som bl.a. tog sig uttryck i att hon ansåg att jag glodde hela tiden. I min nuvarande relation har jag inte alls det problemet. Det är så skönt att inte hela tiden behöva tänka på vart man vänder blicken då hon är med för att inte reta upp henne. Det är helt underbart att äntligen få leva i en relation utan svartsjuka. Så mitt råd till din kille är att dumpa dig, det kommer inte att bli bättre. I alla fall om du inte tar tag i det verkliga problemet som du har inom dig själv.
Svar på tråden Tillit....?