• Mara

Får man öppna Aladdin-asken redan nu?

Jag är otroligt chokladsugen. Har ingen choklad hemma förutom en Aladdin-ask. Men den ska man väl egentligen spara till jul, eller?

Omröstningsfrågan lyder så här:
    Får man öppna Aladdin-asken redan nu?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får man öppna Aladdin-asken redan nu?
  • Ellma

Jaaa, du hinner ju faktiskt köpa en ny ;)
    det är värre om man får akut chokladsug kvällen den 23 dec :D

• Mara

Motivera också gärna varför ni röstar som ni gör i denna viktiga fråga!

• Mara
    Ellma skrev 2011-11-18 21:19:04 följande:
    Jaaa, du hinner ju faktiskt köpa en ny ;)
    det är värre om man får akut chokladsug kvällen den 23 dec :D
    Just det. Bra motivering!
  • virre85

ja min man fick den nya med bara mörk choklad av barnen på farsdag, den tog slut samma kväll

(¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
  • Elephino

Ja, den är ju inte "säsongsbunden" såsom t ex julmust eller lussekatter är. Choklad äter man/jag året om

• Ellma

Vi har nästan käkat upp en hel burk med pepparkakor redan, det är ju nästan lite äckligt när det inte ens är december än, skyller på gravid-kravings (för min del, resen av familjen tänker jag inte ens försöka försvara :))

• Majuni

ja, självklart! Jag och min femåring åt upp hans chokladjulkalender ikväll... Imorgon köper vi en ny

• Emmi27

Nej absolut inte. Det är som att titta på Kalle Anka innan julafton kl 15 :O ska man äta choklad får man faktiskt nöja sig med annat så länge För mig är Alladin asken helt och hållet förknippat med julen. Andra chokladaskar går bra dock. Haha.

• Trident5678

Ja, naturligtvis. För mig finns det ingen speciell koppling mellan en ask Aladdin och julen.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
Svar på tråden Får man öppna Aladdin-asken redan nu?