Får man öppna Aladdin-asken redan nu?
Jag är otroligt chokladsugen. Har ingen choklad hemma förutom en Aladdin-ask. Men den ska man väl egentligen spara till jul, eller?
Omröstningsfrågan lyder så här:
Jag är otroligt chokladsugen. Har ingen choklad hemma förutom en Aladdin-ask. Men den ska man väl egentligen spara till jul, eller?
Omröstningsfrågan lyder så här:
Jaaa, du hinner ju faktiskt köpa en ny ;)
det är värre om man får akut chokladsug kvällen den 23 dec :D
Motivera också gärna varför ni röstar som ni gör i denna viktiga fråga!
ja min man fick den nya med bara mörk choklad av barnen på farsdag, den tog slut samma kväll
Ja, den är ju inte "säsongsbunden" såsom t ex julmust eller lussekatter är. Choklad äter man/jag året om
Vi har nästan käkat upp en hel burk med pepparkakor redan, det är ju nästan lite äckligt när det inte ens är december än, skyller på gravid-kravings (för min del, resen av familjen tänker jag inte ens försöka försvara :))
ja, självklart! Jag och min femåring åt upp hans chokladjulkalender ikväll... Imorgon köper vi en ny
Nej absolut inte. Det är som att titta på Kalle Anka innan julafton kl 15 :O ska man äta choklad får man faktiskt nöja sig med annat så länge För mig är Alladin asken helt och hållet förknippat med julen. Andra chokladaskar går bra dock. Haha.
Ja, naturligtvis. För mig finns det ingen speciell koppling mellan en ask Aladdin och julen.
Absolut!
Motivera? Det är förjävla gott!