blödit i snart två veckor.
Vet inte om det varit/är missfall men troligtvis...har gjort vul och läkaren såg ingen graviditet längre...skulle varit i v6+0
Han sa att det kunde vara förtidigt att se något eller så var det ett tidigt missfall...
Men nu är jag så rädd..jag bara blöder...har gjort det i 12 dagar nu...inte så mycket men rött färskt blod...
läkaren sa i går att blödningen var på väg att avta, men det har den inte gjort...
Känner mig orolig för att det är något annat som är fel...
Testade ett starkare positivt test i fredags och känner mig fortfarande lite illa mående...
Skulle inte läkaren sett om det var något foster kvar i magen och att det inte kommit ut än?...
Eller kan jag ha oturen att det är utomkveds jag har så det var därför han inte såg något...
Känner mig så orolig varför blödningarna inte avtar...så vi kan försöka igen eller åtminstånde gå vidare och leva normalt igen...nu är man ju så orolig...och vet inte riktigt vad man ska göra...bara vänta...men tänk om det blir något tok...hua...verkligen jobbigt med ovissheten...
Någon som varit med om samma som mig som kan berätta och vad tycker ni jag ska göra?
Tacksam för svar...