• mama79

Amningsnapp -storlek jättestor. Finns det?

Någon som vet var man får tag i en STOR amningsnapp? Helt desperat nu.
    Har en Medela 24mm men bröstvårtan tränger ut genom hålen och jag får fyra blåsor på brösten varje gång. Eller sår. Har även provat Avent som bara han tre hål, men då får jag tre blåsor istället, något bättre kanske Och Esska, men den var helt för liten  
    Känns helt ohållbart detta
    Var hittar jag en napp som funkar för oss?

Snälla snälla, hjälp mig!

♥ Tänk att jag är trebarns mamma! ♥ Till tre underbara pojkar! ♥
  • Svar på tråden Amningsnapp -storlek jättestor. Finns det?
  • Alvi

Det går inte att försöka vänja av...? Om du nu inte får några tips?

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Mamma till 3 busar

hej!köpte mina på Willys,kom ei ihåg märke..men tror det var Esska..dom är större än Medelas,värt att prova.Lycka till!!!

• perla2010

Hej!!   Jag använde oxå amningsnapp men för både din o babyns skull försök vänj av. Jag hade den i ca 3 veckor. Babyn får kämpa mycket mer för att få i sig mjölken vilket innebär att den är trött av suttande innan den är riktigt mätt o somnar ist. O dina bröst töms inte helt o hållet vilket kan ge dig mjökstockning. Jag tog bara bort den vips o så funka det. Vår dotter förstod inte hur hon skulle göra från början =)

Lycka till!! Hoppas det löser sig, är så skönt när man slipper amningsnappen

• niiiica
    perla2010 skrev 2011-11-26 09:11:13 följande:
    Hej!!   Jag använde oxå amningsnapp men för både din o babyns skull försök vänj av. Jag hade den i ca 3 veckor. Babyn får kämpa mycket mer för att få i sig mjölken vilket innebär att den är trött av suttande innan den är riktigt mätt o somnar ist. O dina bröst töms inte helt o hållet vilket kan ge dig mjökstockning. Jag tog bara bort den vips o så funka det. Vår dotter förstod inte hur hon skulle göra från början =)

Lycka till!! Hoppas det löser sig, är så skönt när man slipper amningsnappen
    Amningnapp behöver inte ge mjölkstockning. Jag har inte haft problem med det. Dotter gick dessutom upp i vikt bra. Men visst är det skönt att slippa den, men det är inte alltid det går tyvärr.
Svar på tråden Amningsnapp -storlek jättestor. Finns det?