HJÄLP!!! Någon som haft "Stressade binjurar"?
Hej! Jag tror jag har stressade binjurar. Har haft en mängd olika symptom som gjort att läkare dragit slutsatsen att jag har brist på än det ena hormonet efter det andra. Till saken hör att jag har ett otroligt stressigt jobb - provisionsbaserat. Och stora händelser har avlöst varandra de senaste åren. För ett år sen så dog min mamma exempelvis. Har gjort ett test där man ska stå i ett mörkt rum och lya med en ficklampa snett mot ansiktet och se på pupillerna i en spegel. Om de inte riktigt kan dra ihop sig utan drar ihop sig/blir större hela tiden så är det binjurarna det är fel på. Detta problem har jag! Har testat flera gånger! Någon som haft eller har det här problemet eller kanske kan lite om det och som kan ge mig lite info och säga hur allvarligt det är. (bara deeet gör mig ju stressad!) Har extremt mycket stress i min vardag, är dagligen rädd och arbetar upp riiiktigt mycket adrenalin för att klara mitt jobb. JA jag behöver byta jobb men detta är det enda jag kan och det ligger sååå mycket mer bakom varför jag just nu inte kan byta så snälla kommentera inte det eftersom jag redan vet allt om detta. Snälla svara!!!