• Kroken

Vad har ni för vinterskor?

Är ute efter nya vinterskor. De ska vara varma. Har hund så vi går långpromenader på 1-2 timmar emellanåt. De ska vara hyfsat snygga också och fungera om man t.ex. åker in till stan etc. Har dock en budget på max 1000:-.
    Vad har ni? Har ni några förslag?

• Svar på tråden Vad har ni för vinterskor?
  • Kroken

Jo det fattar väl jag med att man kan göra, och det gör jag också. MEN det är alltid bra att få åsikter från folk som kanske inte arbetar med att sälja produkterna.

• grodan

Curlingkängor kanske.
    Varma och grymt sköna så man kan gå riktigt långt i dom (har också hund).
    Det kanske inte är nåt jag skulle gå på krogen i men duger absolut till vardags.

• Kroken
    grodan skrev 2011-11-23 10:10:29 följande:
    Curlingkängor kanske.
    Varma och grymt sköna så man kan gå riktigt långt i dom (har också hund).
    Det kanske inte är nåt jag skulle gå på krogen i men duger absolut till vardags.
    Det är till vardags jag menar Ska jag ut som i ut på krogen så tar jag annat på mig. Men en tripp ner på stan utan att det ser för "friluftsaktikt" ut vill jag kunna göra. Har funderat på curlingkängor men jag har ganska stora fötter så jag tycker det ser lite klumpigt ut. Men det kan också vara i mina ögon Får ta med smakråd och se vad jag hittar
  • framtiden

SKOPUNKTEN. 400kr 
    med snörning och fodring. är as nöjd! i många andra affärer hade de legat på tusenlappen 

Svar på tråden Vad har ni för vinterskor?