• honungochmarmelad

Muffinsmaskin/muffinmaker, skulle du vilja ha den?

Såg att Cleas Ohlsonbutikerna säljer en muffinsmaker nu, man klickar i smeten och sen vips har man färdiga muffins, skulle ni vilja ha en sådan?

Vet också att det finns dounut/munkmaskiner någonstans att köpa som jag hade velat ha faktiskt, kunde ju vara skoj för framtida barnkalas, kanske någon vet var man kan köpa en sådan? Direktlänka gärnaGlad Och om det finns nån som har en sådan, är dom bra dvs överträffar dom dina önskemål?  

Så, vad röstar ni på tjejer och killar? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Muffinsmaskin/muffinmaker, skulle du vilja ha den?
  • AlexB

Lite udda alternativ.
    Jag röstade på annat. Mest för att jag tycker att det är en helt onödig maskin. Dom få gångerna jag bakar muffins kan jag göra hela jobbet själv. 

• Purpurbräcka

Själva jobbet med att göra muffins är ju att blanda smeten och klicka den i formar, så den här makapären sparar ju inget arbete alls! Möjligtvis kan den spara el.

• Queenie70

Jag förstår inte vad det är den gör? Man måste ju ändå göra smeten, och klicka i? och sen diska skålar och skit....det är ju det som är det jobbiga?

• IsDimma

Jag förstår inte poängen? Man blandar alltså själv smeten och står med lika mycket disk som innan. Sen klickar man ut smeten? Precis som tidigare? Eller missar jag något väldigt viktigt nu? *trött, okoncentrerad och har huvudvärk*

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • huxflux

Jag förstår inte heller riktigt poängen med apparaten i fråga. Dessutom gör jag aldrig muffins så det vore totalt bortkastade pengar för mig. Skulle jag en av någon av någon anledning skulle jag antagligen baka massa muffins i två veckor och sedan använda den var tionde år.

• Kimona

Nej men däremot funderade jag på att köpa en till min syster som älskar att baka men har en sån liten ugn så det får inte plats så mycket i den. Hon är cupcake galning :P

• Hermioney
    honungochmarmelad skrev 2011-11-20 19:35:42 följande:
    Såg att Cleas Ohlsonbutikerna säljer en muffinsmaker nu, man klickar i smeten och sen vips har man färdiga muffins, skulle ni vilja ha en sådan?

Vet också att det finns dounut/munkmaskiner någonstans att köpa som jag hade velat ha faktiskt, kunde ju vara skoj för framtida barnkalas, kanske någon vet var man kan köpa en sådan? Direktlänka gärnaGlad Och om det finns nån som har en sådan, är dom bra dvs överträffar dom dina önskemål?  

Så, vad röstar ni på tjejer och killar? 
    jag vill med ha en sån!
    har också tittat på den!

så härligt att göra lite kakor när helst man känner för det (jag hade tänkt använda den till annat än bara muffins) slippa plocka fram matberedaren, elvispen, vispskålar, ugnsform, bakpapper, och framför allt diska alla dessa tillbehör efteråt....
  • Cecis

Eftersom den inte gör något annat än att baka själva muffinsen så skulle jag inte ens kalla det en muffinsmaker, det är ju bara en "miniugn" inget annat. Därför svarar jag annat...

Svar på tråden Muffinsmaskin/muffinmaker, skulle du vilja ha den?