• Oförglömlig

Göteborg! Beställa mjölkfri tårta.

Hej min son fyller 2 å vi ska ha kalas. Hinner inte fixa tårta själv utan måste ha hjälp Eller planera om. Jag vill beställa en tårta men helt mjölkfri då sonen är Komjölksproteinallergisk. Vet någon vart jag kan vända mig? I Göteborg, Mölndal, eller strax utanför.

• Svar på tråden Göteborg! Beställa mjölkfri tårta.
  • tiptoe

Jag beställde ifrån åsa hembageri. Men kanske för långt för dig?

• Oförglömlig

Såg att det ligger i Åsa undra hur långtid de tar å köra fram å tillbaka. Göteborg tynnered till Åsa. Hum. Får ta reda på hur långt det är:)

• tiptoe

Det måste finnas närmare även om de gör goda tårtor i Åsa. Ring något bageri i närheten av dig och fråga. Annars tar dr drygt 35 min mellan gamlestan och Åsa att köra.

• Oförglömlig

Har ringt 3-4 ställen men gav upp nu. Finns två tårtor mocca Och en med mandelmassa och frukt. Inget barnvänligt

• tiptoe

I Åsa kunde man välja vilken mousse tårta som helst mjölkfri. Jag beställde en prinsesstårta med chokladmousse i som var helt mjölkfri, men du kan kombinera ihop vilka smaker du vill. Verkar konstigt att inte några bagerier inne i Göteborg kan lösa mjölkfritt.

• Oförglömlig

Har gett upp för iår;) gör egen tårta:) fick barnvakt från ca 3 på lördag till kalasstart 13.00 på söndag:) förutom att vi ska fira min bror lördag kl 19 så hinner jag baka tårtan på söndag med lite Planering innan med städ gjort:)

Svar på tråden Göteborg! Beställa mjölkfri tårta.