Urk...bara jag som får upp gula klumpar från halsen som luktar murmeldjur?
Vad är detta???
Hoppas nån kan känna igen och veta sej vad detta är!!
När jag var liten så kunde jag få upp gula klumpar från halsen, dom luktade AS minns jag väl...har nån gång tänkt på detta men aldrig råkat ut för i vuxen ålder, fram tills nyss...
Nu har det hänt några ggr, jag känner att det liksom är nåt i halsen, och så HUH gör man så kommer det upp klumpar, gulaktiga som ser ut som gammal gröt, och jag var såklart tvungen att lukta, och himmel, det stinker nåt så fruktansvärt!!! När det händer så luktar jag även skit i munnen innan....
Som nu i helgen var vi o handlade jag o min familj, äldsta dottern hade tidigare sagt att dte luktade bajs, och jag kontrolluktade på bebisen... senare säger äbven sambon att det luktar skit, så upptäcker han att det är JAG som går omkring o luktar faan...pinsamt eftersom omgivningen säkert kännt det med, och såklart träffade vi en gammal bekant just då och jag vågade knappt öppna munnen...jaja, lite OT men...senare på kvällen fick jag upp en såndär klump, och det luktade så jag har nog aldrig kännt nåt värre!! :-O
Är detta normalt? Eller bör jag kontakta läkare, min pappa tror nämligen att jag bör det för att jag nog har en infektion som kan göra mej jättesjuk...?
Hoppas nån känner igen detta?