• Anonym (ss)

Julklappstips för ca.100:-....?

Både bra, smarta och andra tips mottages tacksamt!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-22 10:49
    Åh...glömde ju. Det ska vara till vuxna.
  • Svar på tråden Julklappstips för ca.100:-....?
  • La Lola

Känslig fråga.......

Ja till vem undrar jag också?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (ss)
    La Lola skrev 2011-11-22 10:45:06 följande:
    Känslig fråga.......

Ja till vem undrar jag också?
    Det ska vara till vuxna.
  • Tutilure

Keyfinder!
    Finns på Clas Ohlson för 99:- (jag vill ha en sån!)

Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • BuoBä

Hur seriösa ska presenterna vara?

På IKEA får man rätt stora saker för 100 kr (tex LACK sidobord, lampor mm), vilket kan vara kul att komma dragande med om "alla andra" har köpt aladinaskar och biocheckar . Clas Ohlson är också en bra affär, med saker som (nästan) alla behöver tex skruvmejslar och andra verktyg.

• Anonym (ss)
    BuoBä skrev 2011-11-22 10:58:33 följande:

Hur seriösa ska presenterna vara?

På IKEA får man rätt stora saker för 100 kr (tex LACK sidobord, lampor mm), vilket kan vara kul att komma dragande med om "alla andra" har köpt aladinaskar och biocheckar . Clas Ohlson är också en bra affär, med saker som (nästan) alla behöver tex skruvmejslar och andra verktyg.

Tack för alla förslag du kommer med.
  • Skruttelito

För 100 kr skulle jag kolla böcker på nätet till nedsatt pris. Bara man har koll på vad den som ska få presenten gillar så är det ju perfekt! Allt ifrån roliga kokböcker till reseskildringar och överlevnadshandböcker.

• lyckospeja

Finns massor man kan hitta på nätet. Asos.com och hqhair.com har gratis frakt och massor med kul, iaf för tjejer. ;) http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=120036 Detta bronzingpuder t.ex är populärt, Pixiwoo-systrarna på youtube använder det ofta i sina videos. http://www.hqhair.com/blax-snag-free-4mm-mini-braid-elastics-clear/10421988.html Dessa snoddar i olika varianter är super! Sliter inte på håret och de är smidiga och diskreta. Och halvra priset minst mot om du köper på t.ex. eleven.se där det dessutom kostar frakt.
    Tänk bara på att det kan ta ett par veckor att få hem sakerna. 

• Kissse

Ville bara tipsa om två ganska nya produkter som kan vara en bra julklapp runt 100lappen

Det första tipset är Nyp och häll skålar, nyp ihop dem och det skapas en liten pip, perfekt vid servering av såser osv.
    Finns HÄR! 

Andra tipset är något du säkert hört talas om redan, Butterbox. En smart ask för 500g smör/margarin! Perfekt nu i juletider!
    Finns HÄR!

• Betty Ballbreaker

En röstförvrängare för 89:- på ÖB skulle jag själv vilja ha!! Kan användas i mc donalds drive inn till exempel:)

• vine

Köp en pläd fins fina på ica maxi för under en hundring.

• atool
    Betty Ballbreaker skrev 2011-11-22 11:28:41 följande:
    En röstförvrängare för 89:- på ÖB skulle jag själv vilja ha!! Kan användas i mc donalds drive inn till exempel:)
    När använder man en röstförvrängare?
  • Betty Ballbreaker

Det är en grej man håller mot munnen och pratar, och ljudet som kommer ut blir ett annat, tex smurf eller darth vader:)

• Tomas Öberg

Julklappstips: Ett klurigt sällskapsspel som passar både till barn och vuxna är spelet Cubiq. Spelet finns att köpa på www.tvikstaspel.se.

Svar på tråden Julklappstips för ca.100:-....?