• Anonym

jag kan inte komma (tjej)

Nu när jag nyss blivit 23 år börjar jag tappa hoppet om att jag kan komma. Det sägs att alla kvinnor kan det, men jag verkar vara ett hopplöst fall.

Har haft sex med 7 killar. Den första var det riktigt riktigt skönt med, dock tror jag inte att jag kom med han heller, vi hade ett förhållande på 7 månader. 
    En av de andra var jag tillsammans med i 5 år.

Efter förhållande med första killen så tänker jag väldigt mycket på hur jag ser ut och låter, självklart påverkar det i att jag inte slappnar av så mycket kanske?
    Jag försöker att slappa av mer men det är verkligen jätte svårt. :S

Om jag bara kan slappa av mer, så kanske jag blir mer kåt och det i sin tur gör att sexet i alla fall blir skönt. Men jag har inte lyckats med det på 6 killar, så det känns väldigt långt borta att jag någonsin kommer ha skönt sex igen.

Det här är verkligen jätte jobbigt. Jag blir ju rädd över att tappa min sexlust pga detta.

Hur ska jag kunna slappa av mer?
    Känner någon igen sig?
    Kan inte vissa tjejer komma? Kan jag ha något "fel" i underlivet som gör att jag inte känner något skönt vid sex?

• Svar på tråden jag kan inte komma (tjej)
  • Anonym (inte ensam)

du är inte konstig, snarare vanlig;)
    Man är nog mer ovanlig om man lyckas komma vid samlag än om man inte lyckas. Är väldigt många tjejer som inte kan komma under samlag. däremot är det många tjejer som klarar av att komma på egen hand med hjälp av en dildo, rabbitarna är väldigt bra har jag hört och erfarat:)

• Nyfiken gul

börja med att sluta analysera!

Du ska ha sex för att det är skönt och för att du är kåt - inget annat. Punkt!

Sen kan du ju lära känna din egen kropp och din egen lust om du lär dig vad som är skönt och vad du blir upphetsad av. Smek dig själv och se hur din kropp fungerar. Kan du ge dig själv orgasm om du onanerar?

Och sen är det tyvärr så här också - din kropp, din njutning, ditt ansvar -  vill du ha orgasm när du har sex med en kille så får du själv se till att du kommer.  Med hjälp av killen eller på egen hand.

Du får inte automatiskt en orgasm med fanfarer och änglatrumpeter bara för att en kille pumpar in och ut i i dig.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (mm)

Det är samma sak med mig. Jag har heller aldrig kommit. Men jag tycker det är skönt ändå. Jag tror att jag har för stor kontroll på min kropp och inte riktigt kan slappna av fullt ut.

Det är ganska vanligt att tjejer inte kommer, när man läser trådar här låter det som var och varannan kommer. Men det är inte så. Har en vän i 50 års åldern som jag brukar prata med om allt och hon har aldrig kommit hon heller. Du är inte ensam...

• lurksmulan

Instämmer fullkomligt med Nyfiken Gul!
    Skit i att jaga orgasm, ha sex för att det är skönt, får du orgasm är det bara en bonus! Och jag tror att ju mer du släpper tanken på det, desto lättare kommer det bli för dig att komma också.
    Sen att du tar reda på vad du går igång på, hur du vill bli rörd osv. Prova dig fram på egen hand. Och när du lärt dig hur du kommer själv gör du likadant tillsammans med en kille. Ta kontrollen och gör det som är skönt för dig. 
    Att ha sex är inte som en porrfilm, så strunta i hur du låter eller hur du tror att du ska göra. Killen är säkert överlycklig bara av att se dig naken så passa på och njut av uppmärksamheten och av varandra istället.     

I´m not saying it´s going to be easy, I´m saying it´s going to be worth it.
  • Anonym

Sluta titta på porrfilm - porrfilm är inget annat än FILM - det är inte verklighet.  Sluta stöna, posera osv och tro att det ska vara så , för så är det verkligen inte att ha sex.

Killar vill ha verklighet, inte nån jäkla kopia av nån porrbrud.

ta reda på vad DU vill ha i sängen, hur vill DU bli smekt? Hur vill DU att han ska ha sex med dig? vad tycker DU är skönt?

och lär dig också hur din kropp fungerar.

Kanske också ta tag i ditt självförtroende? Låter också som att du inte riktigt vågar vara dig själv när du har sex vilket givetvis också gör att du inte heller får orgasm.  Lita på att du duger!

• xXtocool4meXx

Jag tycker väldigt mycket synd om din din fitta tjjejen kanske kan du komma för mig när vi har sex.

fot
  • Anonym (.)

Du är helt normal! Det tog 1,5 år för min kille att få mig att komma. Jag hade innan dess bara kommit ensam eller hjälpt till att ta på mig själv under vårt sex, men aldrig med någon annan kille än han. Jag tror man har spärrar omedvetet, men du är inte onormal. Det kommer när du är riktigt bekväm med en kille både medvetet och omedvetet :)

Svar på tråden jag kan inte komma (tjej)