• SötaSarah

Behöver inredningshjälp!

Kommer lägga till frågor här så småningom, jag är verkligen huuur dålig som helst på att inreda och har noll fantasi! Dessutom inte superrik som föräldrarledig men känner att nu när vi flyttar till en superfin lägenhet måste jag börja göra det lite hemtrevligt. Aldrig haft det i dom tidigare halvbra lägenheterna då det inte känts kul!

Men det jag funderar över nu är följande, vi kommer ha svarta o röda tapeter i sovrummet (2 svart vägga o 2 röda, inte vi som valt det va så från början suck!) och har mörkbrun säng från Mio och svartbrun MALM-byrå från IKEA. Så "temat" där inne blir ju rött, svart, lila och mörlbrunt typ. Lär ju funka! Men problemet är att eg passar ju inte byrån och sängen ihop då det är olika färg, byrån är mycket mörkare mot det svarta hållet men det får gå ändå! Men, vi måste hitta nattduksbord och det blir lite fel med en annan brun färg på ett nattduksbord där så jag vet inte vad vi ska ha som nattduksbord som passar in?! :/ Tips?!

Leon 110629 ♥ lillahjarta.blogg.se
  • Svar på tråden Behöver inredningshjälp!
  • Sale

Ett tips kan ju vara att om du är IKEA-family medlem så finns det inredningshjälp gratis. Kommer inte ihåg exakt hur man ska göra för att boka tid etc. men det finns säkert information på deras hemsida.

Lycka till!

• SötaSarah
    Sale skrev 2011-11-22 19:15:52 följande:
    Ett tips kan ju vara att om du är IKEA-family medlem så finns det inredningshjälp gratis. Kommer inte ihåg exakt hur man ska göra för att boka tid etc. men det finns säkert information på deras hemsida.

Lycka till!
    Jaså, tack! :)
    Leon 110629 ♥ lillahjarta.blogg.se
Svar på tråden Behöver inredningshjälp!