• lycka11

Pads!!

Hej!
    Jag undrar om det är någon som vet om det finns större pads, jag har köpt Natusan och nåt annat märke jag inte kommer ihåg vad det var, men de är så små padsen och det gör att på natten när man vrider och vänder så ligger inte padsen  kvar på rätt plats och man vaknar och är väldigt blöt... så jag undrar om någon av er kan tipsa om några pads som är lite större och typ täcker hela bh:n/kupan??
    Tack på förhand.

• Svar på tråden Pads!!
  • Hermioney
    lycka11 skrev 2011-11-22 20:12:03 följande:
    Hej!
    Jag undrar om det är någon som vet om det finns större pads, jag har köpt Natusan och nåt annat märke jag inte kommer ihåg vad det var, men de är så små padsen och det gör att på natten när man vrider och vänder så ligger inte padsen  kvar på rätt plats och man vaknar och är väldigt blöt... så jag undrar om någon av er kan tipsa om några pads som är lite större och typ täcker hela bh:n/kupan??
    Tack på förhand.
    jag trodde du menade pads och blev först väldigt förvirrad
    du menar alltså amningskupor?
  • Xadime

Amningsinlägg menar du? Liberos är bäst tycker jag, de sitter på plats och är lite plastade på utsidan så det ska mycket till innan det läcker igenom

• Snuttlojs

Jag använder liberos men får ligga stilla på rygg. Annars vaknar jag liksom dig blöt.

• Vimsmaja

Jag låg utan bh för att lufta lite, på en mjukhandduk som jag kunde rulla runt på :)

Svar på tråden Pads!!