• Lilja07

60-års present??? Vi fick en resa, vad ge honom???

Pappa fyller 60, han gav oss en resa. Vi vill ge honom ngt speciellt, kan inte kosta hur mycket som helst & det ska vara lätt att ta med på resan. Vi ska vara iväg på hans födelsedag. Kanske mellan 500-800 kr. Ca, ge gärna många förslag! Allt som ni kommer på! Vad ger man ngn som har allt-om inte han har det & VILL ha det så skaffar han det.. Hmmm, förutom kärlek osv Han är världens snällaste pappa Släpper allt för oss alla 3. Som sagt alla tips mottages tacksamt

• Svar på tråden 60-års present??? Vi fick en resa, vad ge honom???
  • Jenny Nkpg

min mamma fick ett kort på alla sina barn och det uppskattade hon......kanske lite svårt att resa med en stor förstoring.....:L:

• timberhochmandie

Vad gillar han? När vi var på 60-årsfest i somras fick mannen i fråga en lite finare whiskey. Då är han ju givetvis en person som gillar whiskey... Har din pappa nåt speciellt intresse där man kanske kan hitta en present i "rätt" prisklass?

*kram*

• Lilja07

ja.. men man kan ta ett mindre kort med sig & ha förstoringen hemma.... hmm, kanske ett kort på förstoringen?

• Lilja07

timberhochmandie: han dricker nästan alsdrig alkohol, på sin höjd ett glas vin lr mellan öl... Hmmm, han sysslar med välgörenhet på "fritiden" ... Han träffar så mycket människor på jobbet & jobbar nästan jämt, så han hinner inget annat. Han gillar å vara istugan, dom har byggt en ny

• drömvärld

Vi köpte idag en jätte fin armbandslänk till svärmor som snart fyller 50 (dem bjuder oss på redan oxå ). Kanske kan ett fint smycket vara något? Men någon inskription? Eller en klocka? (Fast klockor kostar ju mer än 800 men ändå...).

• Lilja07

drömvärld JA, en klocka!! Han har haft sin såååååå länge Hmmm, bilder på nätet? Vet du ngn bra sida?

• Lilja07

tack Fler förslag kanske?

• drömvärld

Hmmm *vill komma med fler förslag*

*Har han någon hobby som är dyr?
    *Klär han sig snyggt?
    *Någon idol från 15 årsåldern vars första skiva du kan leta upp?
    *En biografi om någon han beundrar

ÅTERKOMMER

• Jenny Nkpg

min far gjorde vi en korg åt....vart biocheckar...sporttidningar...öl ..kort på oss sina gudomligt vackra barn.....:L:
    2 skivor..lite smått och gott som vi visste han gilla....
    jag tycker presenter ska vara personliga...

• Lilja07

drömvärld :: Vad rolig du är!!!

* Hobby : Det enda han har vad jag vet: läsa böcker... recenserar böcker...
    * Klär sig i ( påjobbet) skjorta, finbykor, mer vanliga byxor, slips på presentationer, kavaj osv
    * Idol, The Beatles... undrar OM han inte har ngt med dom

Han är svår att köpa till... han vill inte ha ngt, han vill bara att vi följer med

Jenny Nkpg :: Bra idé, men svårt att ta med sig det på planet

• Lilja07

Dom har ju byggt en ny stuga på 85, 4 rum å kök, ngt måste ju fattas?!

• Lilja07

Jag tror att jag har kommit på det...
    Gemensamt ska vi ha ett fadderbarn!!!!! Så ska jag sätta in mellan 500-800 i en klumpsumma till barnet! DET ska ha få i present!

• fantastik

vilken underbar present! verkligen

• Karpet

Jsg köpte en prenumeration på Allt om Fritidshus i julklapp till en som precis håller på med renoveringar på fritidshus. Det uppskattades. Kolla på www.alltomfritidshus.se

• Lilja07

Karpet tack men dom köpte nyckelfärdigt Pappa skulle aldrig ens byta däck på bilen... Tummen mitt i handen också Men en super bra idé till mamma

• pofsan

Pengar till fadderbarnet var en bra idé.
    Annars kan ni köpa ett träd/buske som planteras på tomten vid fritidshuset, inget som kan tas med på resan men då får ni väl köpa en spade eller vattenkanna och ta med så får han lite huvudbry oxå

• Lilja07

pofsan ;; bra idé!! Kan ta med Sannas minispade & vattenkanna å slå in isåfall

Svar på tråden 60-års present??? Vi fick en resa, vad ge honom???