• Snösparv

Varma skor/tossor till bebis?

Jag har jättesvårt för att hitta något varmt till fötterna till min bebis som är under året. Känns lite onödigt med skor eftersom hon inte kan gå. Hur brukar man göra? Förra vintern var hon jätteliten och hade tossor. Men de är inte nog varma i år.

Funderar på dessa:
    www.kero.se/shop/products/product/show/babytossor-0-8maan-renskinn/

Älskar Keros produkter, men de är ju inte gratis..!

• Svar på tråden Varma skor/tossor till bebis?
  • Cia o krabaten

Jag köpte ngt liknande när min tjej var 7-10mån under de kallaste månaderna.
    Skinntossor med fårluddet inåt, men inte lika höga som på bilden, mer som kängor och inte stövlar. 
    Köpte dem på en sån där kringresande marknad i stan för 250:-  

• Snösparv
    Sheldon skrev 2011-11-22 21:05:55 följande:
    Billigare och varma:

www.ebbesbutik.se/

(Kan nog finnas billigare, köpte på coop förra året) 
    Tack för tipset! De var mycket billigare. Keros är såklart speciellt bra kvalitet, men eftersom hon bara kommer att använda dem en säsong känns det så himla dyrt!
    MammaEmelie91 skrev 2011-11-22 21:12:13 följande:
    Overall med fötter på och raggsockar under sen filt/åkpåse var första tanken som slog mig. Men annars fårskinnstofflor kanske? Det hade jag till min dotter strax innan hon fyllde 1, funkade superbra.

www.skotornet.se/blogg/?p=1529 
    Nej, det är alldeles för kallt. Men de där tossorna såg ut ungefär som de som tipsades om av Logic, men är de för utebruk också? Det kanske är samma inne som ute eftersom barnet sitter i vagnen?
Svar på tråden Varma skor/tossor till bebis?