Har era 3-åringar leverfläckar?
Har era barn fått leverfläckar än? Min dotter har haft ett tag två stycken. Ett i hårbotten o ett på tummen Själv har jag mina flesta på benen
Har era barn fått leverfläckar än? Min dotter har haft ett tag två stycken. Ett i hårbotten o ett på tummen Själv har jag mina flesta på benen
God käll ni på FL!
Är leverfläckar och café latte fläckar samma sak? När vi var vid BVC förra gången så kallade doktorn en lite större fläck på Hugos arm för café latte fläck.
min treåring har inga än... men på mig kommer det ständigt nya hihihi
tuna -> jag har aldrig hört det uttrycket? jag brukar kalla leverfläckar för födelsemärken, men det är nog inte samma sak för födelsemärken är väl såna där ljusa/röda, i olika stl.
har du någon bild på fläcken?
Ja, vår dotter har ett par stycken...hon är 2,5
Alma har haft sina sen hon var bebis.
kixan -> jasså? har hon flera? jag tycker det är så sällan man ser mindre barn med leverfläckar, inte för att man glor. haha. men iaf
Yes, hon har en på armen (den syns här: www.familjeliv.se/krypin/kixan/gallery/phpxiidoj.jpg) och en på rumpan..
Kom på att hon har typ en "kaffe latte"-fläck på ena vaden också, den är rätt stor, men ljus, det ser mest ut som ett gammalt blåmärke.
Min dotter är bara 1 ½ år och har en leverfläck på armen, den har hon haft i över ett halvår i alla fall...
Min dotter fick innan hon var ett år.
Min dotter blir 4 år om 1½ vecka och hon har bara 1 på rumpan.
ok, men då är det inte så jättevanligt kanske med leverfläckar i den åldern? har som sagt bara sett två än på dottern, på undangömda ställen *s*
jajamän
Nope våran äldtsa tjej e iof 4 men har inga leverfläckar.. Ett mini födelsemärke på knät bara. Lillasyrran på 2 år & 4 mån har inga heller.. ett litet födelsemärke på magen bara.
Kan bero på att jag inte har några fläckar heller utan bara födelsemärken kanske.
Japp. En eller två på handleden och en på höften.
Mina killar har en var, de blir 3 år i maj.
vår son är snart 1år & 4 månader & har 1 leverfläck på benet som han fick kanske runt halvåret, inte mkt senare iaf