• Anonym (chablis)

Jag har medicinerat bort aptiten och suget efter att småäta.

Det är helt underbart för jag väger nu enorma 85 kilo till 168 cm.
    Nu ska vi se hur länge det tar tills jag väger 59 kilo. 
    Läkemedlet är svenskt, fullt godkänt och går att få utskrivet av alla läkare. 
    Dag två av läkemedlet och jag har enbart intagit tjugo tuggor av en fet lasagne bara för att jag lagat den, jag skulle lika gärna kunnat låta bli men jag kände att jag behövde äta något under denna dag så därför åt jag av den.. 
    Tidigare har jag småätit konstant och när jag ätit något pga hunger så har jag vräkt i mig mängder. 

• Svar på tråden Jag har medicinerat bort aptiten och suget efter att småäta.
  • Anonym (Åkeeeej)

Va trevligt att du kan konstatera detta efter bara två dagar...några andra biverkningar? Men dom kanske inte har kommit än?
    Du menar att du ska svälta dig ned i vikt alltså? 

• Anonym (mjau)

uj, optimistiskt :P uppdatera gärna tråden om en månad så vi vet om du fått några andra biverkningar.

och naturligtvis blir vi alla nyfikna på vilken medicin du fått utskrivet? typ nya reductil eller?
    antar att du själv vet att det är puckat att "svälta" dig till målvikten, när du slutar med medicinen så kommer dina usla matvanor att vara kvar (gissar hej vilt här nu, men om det vettigaste du fått i dig idag är "fet lasagne" så är det ju inte så bra i övrigt...).

• Fokus1

Bra om det funkar då men är det inte lite tidigt att ropa hej efter 2 dar. Andra biverkningar och länka ut namnet så vi kan läsa om det som är så revolutionerande som du påstår

• Anonym (chablis)
    Anonym (Åkeeeej) skrev 2011-11-22 22:11:30 följande:
    Va trevligt att du kan konstatera detta efter bara två dagar...några andra biverkningar? Men dom kanske inte har kommit än?
    Du menar att du ska svälta dig ned i vikt alltså? 
    Ja jag ska ligga på väldigt få kalorier per dag för att komma till min målvikt ja. Därefter så är det muskelträning som gäller och ett större nyttigare matintag.
    Nej inga biverkningar alls förutom att jag känner mig mindre stressad.  

• Anonym (chablis)
    Anonym (mjau) skrev 2011-11-22 22:15:45 följande:
    uj, optimistiskt :P uppdatera gärna tråden om en månad så vi vet om du fått några andra biverkningar.

och naturligtvis blir vi alla nyfikna på vilken medicin du fått utskrivet? typ nya reductil eller?
    antar att du själv vet att det är puckat att "svälta" dig till målvikten, när du slutar med medicinen så kommer dina usla matvanor att vara kvar (gissar hej vilt här nu, men om det vettigaste du fått i dig idag är "fet lasagne" så är det ju inte så bra i övrigt...).
    Jag har ätit när jag varit sugen men inte hungrig och jag har fortsatt att äta vid hunger trots att jag blivit ickehungrig.
    Ja det är puckat att köra såhär extremt men det är mer puckat att öka två kilo i veckan som jag nyss gjort. 
    Om jag slutar med medicinen återstår att se, den tar bort mitt matmissbruk så jag ser ingen anledning till att ta bort den inom den närmsta tiden. 
  • bananflugekärlek

Snälla berätta.

• Anonym (..)

Vad heter då denna mirakelmedicin som går att få utskriven av alla läkare...?

• Anonym (chablis)
    Fokus1 skrev 2011-11-22 22:16:49 följande:
    Bra om det funkar då men är det inte lite tidigt att ropa hej efter 2 dar. Andra biverkningar och länka ut namnet så vi kan läsa om det som är så revolutionerande som du påstår
    När jag väger 59 kg så ska jag avslöja vad jag äter. Det är inget olagligt och det är inget farligt eller fel och alla kan få det utskrivet av sin husläkare.

Tråden är menad som en dagbok, dvs att berätta hur det går och hur den känns. 

Ja det kan vara tidigt att ropa hej men hittills så har ju meddicinen vart effektiv. 
  • bananflugekärlek

Men fan vad nyfiken jag blir... Är det nåt lugnande?

Svar på tråden Jag har medicinerat bort aptiten och suget efter att småäta.