• apsolut

Skulle du ställa upp som "skådespelare" i en reklamfilm för läkemedel mot Analklåda?

Reklamen är för läkemedel som lindrar analklåda.
    I reklamen står en tjej och gnider/kliar "röven" mot ett träd....

I en annan tror jag att det står analklåda intatuerat på någons svank som åker i en rulltrappa (om jag inte minns fel)

Skulle du kunna tänka dig att vara "skådespelare" i en sådan reklamfilm?

(Jag dömer ingen, bara nyfiken helt enkelt.)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du ställa upp som "skådespelare" i en reklamfilm för läkemedel mot Analklåda?
  • Fiyalia

Haha gud ja! Jag blir så himla besvärad bara av att folk diskuterar sådant runt mig, och så är jag ganska knäpp, så det hade ju varit döläckert att få agera i en sådan reklam! 

• IsDimma

nej, jag kan inte skådespela för fem öre

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Coruscant

Ett jobb är ett jobb - och ger det bra betalt så varför inte? Och jag beundrar deras mod! Tycker förresten att det är bra med sån reklam, då blir det mer avdramatiserat att de finns de som har analklåda och att behandling finns när den reklamen kliver in i vårt vardagsrum (via TV:n).

• apsolut

Jag kan bara höra hur folk på stan säger "men gud är det inte hon? Hon i analklådereklamen!?!?! "

• apsolut

Och när man berättar för sina nära att man minsann ska bli tv-kändis och att man skrivit kontrakt för reklamfilm för inget mindre än ANALKLÅDA   .

• k a t t a

Jag skulle absolut göra det. Personer som inte skulle göra det har en pinne uppstucken i röven och jag har i så fall hellre klåda i min

• Aoife

Haaha trädgnuggningen är väl rätt rar?

Den som skrattar sist tänker långsamt.
  • Lufsan

Ja det skulle jag kunna göra. Det är ju ingen som tror (hoppas jag) att de som är med i reklamerna har analklåda? 

En dag i sänder.
  • Soul Rebel

Om jag var skådespelare eller modell, det var något jag valt att satsa på i mitt liv så hade man väl tagit sådana jobb men inte annars så det är inte analklådan i sig, utan om det inte finns intresse för skådespel, då orkar jag inte bry mig.

Svar på tråden Skulle du ställa upp som "skådespelare" i en reklamfilm för läkemedel mot Analklåda?