• Längtar

Pergotime,hur lång tid tog det innan ni blev gravida?

Hej
    Är inne på vårt andra försök med pergotime,enkelkur.Tänkte höra med er som blivit gravida med hjälp av pergotime hur många kurer ni tog innan ni blev gravida? 

• Svar på tråden Pergotime,hur lång tid tog det innan ni blev gravida?
  • iden80

det undrar även jag och hade ni egen regelbunden äl utan pergon?? ska starta om nägra veckor med pergon om det inte blir plus nästa vecka, vilket ja tvivlar på...

• Tuvis0806

Blev gravid på andra kuren...hade bara haft mens två gånger första 6 månaderna i år och troligtvis ingen ÄL...fick äta Provera en kur för att få igång mensen och sen tror jag att jag fick ÄL båda kurerna...men kur nr två kände jag av ordentligt....är nu i vecka 17 och väntar tvillingar!

Önskar er lycka till!

• Längtar

Vill så gärna vara gravid nu

• jenni112

börjar med pergotime nästa helg....efter snart 4 års försök med ett syskon till vår dotter...hoppas på resultat.. =)

• Tuvis0806
    Längtar skrev 2011-11-24 11:18:58 följande:
    Vill så gärna vara gravid nu
    Förstår precis! Körde två kurer och minns att jag blev så besviken när det inte tog sig kur nr ett...kändes som en hel evighet innan jag blev gravid....så här i efterhand har jag insett att jag allt blev gravid rätt snabbt....MEn ge inte upp plusset kommer komma en dag! Lycka till
    Lykke 2010-08-06
Svar på tråden Pergotime,hur lång tid tog det innan ni blev gravida?