• obelix

Vet någon var man kan beställa en egen års/halvårs fotokalender

Hittar bara vanliga med ett blad per månad men vill ha en där man kan lägga in egna blder men helst bara 6 månader på varje sida med plats för små anteckningar vidsidan av datumet.

• Svar på tråden Vet någon var man kan beställa en egen års/halvårs fotokalender
  • obelix

Tack för era svar, dessa har jag sett men inga med en liten rad efter varje datum, så man kan skriva typ tandläkaren 13,40  på den 4 dec

• Kay T

Har inga bra erfarenheter av Vistaprint, men gillar photobox

• Pluto i Malmö

Photobox är det absolut bästa enligt mig. Har alltid varit nöjd!

• MrsJM

Jag har tidigare år beställt mina julkalendrar på Önskefoto – superfina, bra kvalitet och topp-service. Ska lägga in min beställning för i år igen med Önskefoto, rekommenderar verkligen!

• FarsanMarcus

Vill slå ett slag för sidan fotokalendertips.se där man gjort ett ambitiöst "bäst i test" för just fotokalendrar i år. (Finns till och med instruktionsfilmer här hur man skapar sin fotokalender). Photobox vann Bäst i test, och det finns en rabattkod där som ger en 2 kalendrar hos Photobox för priset av 1. Själv har jag beställt från både Photobox, Önskefoto och Postfoto, och enligt min åsikt står det mellan Photobox och Postfoto i år, men två för 1 är ju aldrig fel :) 

• Drutten1973

Hej
    Vi beställde fotokalender på VistaPrint och jag kan INTE rekomendera dem.

OBS
    , ALLA priser är EXKLUSIVE MOMS på deras hemsida och är man inte uppmärksam blir ALLT 25% dyrare vilket det blev för oss.

Ja, det var klantig men svaret jag fick när jag ringde var att "Vi kan inte göra någonting åt det. Du har accepterat villkoren"     

Nöjdkundgaranti, skulle inte tro det.

Hitta något annat företag är mitt tips. Rynkar på näsan

/Andreas        (Omåttligt irriterad "kund")

Svar på tråden Vet någon var man kan beställa en egen års/halvårs fotokalender