• Knasten83

Vilket ägglossningstest funkade för dig med PCO/PCOS?

När jag åt pergotime för att bli gravid funkade ClearBlues äl-tester.
    Nu när jag inte får hormonbehandling verkar det inte vara lika lätt att hitta ett test som ger ett svar att lita på, vilket har passat för er? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket ägglossningstest funkade för dig med PCO/PCOS?
  • Nyfiken gul

inget alls....

Fick positiva ägglossningstester på alla märken fast jag bevisligen inte hade någon ägglossning....

kruxet om man har obehandlad PCO är ju att kroppen signalerar ägglossning - men det är ingen garanti för ATT ägget faktiskt släpper....

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Knasten83
    Nyfiken gul skrev 2011-11-23 21:20:28 följande:
    inget alls....

Fick positiva ägglossningstester på alla märken fast jag bevisligen inte hade någon ägglossning....

kruxet om man har obehandlad PCO är ju att kroppen signalerar ägglossning - men det är ingen garanti för ATT ägget faktiskt släpper....

nä, så har jag också fått höra men samtidigt har jag fått höra att en del tester funkar för en del med pco, att det gäller att hitta ett som passar just en själv.
    Jag får inte full stegring utan ett ganska starkt streck men nån dag har det inte varit ngt alls, nån förmiddag va det full stegring men inte på lunchen.. hm... jäkla pco... 
  • My Girls

Jag har "bara" testat Apoliva, Clearblue och ett via landstinget, men inget har visat utslag även fast jag hade ägglossning bevisligen och blev gravid. Ett mysterium.

Youth is a wonderful thing. What a crime to waste it on children.
  • Knasten83

Mythea: va!? Och du har pco? Det är verkligen ett mysterium.. Jag har haft full stegring två dar nu.. Men jag har det ibland, en förmiddag då och en eftermiddag då... Jättedumt!

Svar på tråden Vilket ägglossningstest funkade för dig med PCO/PCOS?